vrijdag 23 november 2012

Kruidvat Reiningingsdoekjes

Onze huid reinigen voor het slapen, is echt enorm belangrijk. Als je het niet doet, kan je er donder op zeggen dat je puistjes en/of onzuiverheden krijgt. Niet leuk ! Maar er wordt gezondigd tegen die regel, I know. Ik weet van mezelf ook dat, als ik eens laat van een feestje thuiskom, ik ook geen zin meer heb om heel mijn avondroutine te doen. Het liefst zou ik zo mijn bed in kruipen, maar dat kan natuurlijk niet. Gelukkig zijn er middeltjes die je make-up eraf halen en toch je huid verzorgen : reinigingsdoekjes ! Voor mij hoeven die echt niet duur te zijn, zolang ik er maar geen allergische reactie op krijg. Ik koos dan ook voor de goedkoopste versie van Kruidvat.      


 

Wat ik goed vind, is dat je het pakje heel makkelijk kan hersluiten. Zo drogen ze niet uit en kun je ze lang bewaren. TIP : bewaar de doekjes op z’n kop. Zo lekt het vocht naar beneden en blijft het onderste doekje nat. Zo is het eerste doekje dat je de volgende keer neemt niet uitgedroogd ! Per pakje krijg je zo’n 25 doekjes. Niet slecht !
 

Nu het belangrijkste : allergische reactie en haalt het nu echt goed je make-up weg ? Laten we beginnen bij het eerste. Ik heb GEEN allergische reactie gehad (pffieuw…). Ik ben altijd heel kieskeurig als het gaat om gezichtsverzorging. Meestal heb je niets te vrezen maar soms heb je zo’n product waarbij de gevolgen niet te overzien zijn. Je hele gezicht onder de puistjes, gewoon omdat je tegen een bepaalde ingrediĆ«nt niet tegen kunt. Dat had ik dus niet. Mijn huid trok wel na het afhalen van m’n make-up maar achteraf voelde mijn huid verfrist aan. Een topper dus!


Wat het afhalen van je make-up betreft : dat vond ik zeer verrassend ! Een doekje is al genoeg om je hele gezicht te reinigen. Er staat op dat het voor je gezicht bedoeld is, maar je kan zeker ook je oogmake-up ermee verwijderen. Al bij al vind ik dit een heel goed product.

De Kruidvat reinigingsdoekjes kan je verkrijgen voor € 2,29. 

Welke reinigingsdoekjes gebruik jij ? 

Stay gorgeous ! 

Anke

0 reacties:

Een reactie posten