vrijdag 14 december 2012

Essence 'Vintage District' Collectie / Februari - Maart 2013

Coole hippie- en streetlooks ontmoeten bohemian chic: Vintage district brengt je de unieke flair van modehotspots. In grote steden vind je hippe wijken met unieke boetiekjes waar trends uit het verleden tot leven komen en samensmelten tot nieuwe stijlen. Retrokleuren als roestbruin, petrol, grijs, perzik en bruin zorgen voor een puur vintagegevoel. De intense kleuren van duo lipstick & gloss en de hippe nail art decoration kit zijn de absolute highlights van deze trend edition.

Dat belooft ! Kijk je mee verder naar de productjes ? 
Photobucket

Ik vind de producten er stuk voor stuk prachtig uitzien. Er is vooral 1 pronkstuk dat ik wil bemachtigen ... Kruidvat, pas maar op !

1. Oogschaduw - €1,99
De mooi gespikkelde patronen spreken met heel erg aan ! Het maakt van je oogschaduw iets speciaals. Dat zegt natuurlijk niets over de kwailiteit ! Deze beloven een zachte textuur te hebben en een ongelooflijk goede pigmentatie. Dat belooft! Verkrijgbaar in de kleuren I'm so Retro, Shopping @ Portobello Road, Get Arty.

Photobucket

2. Eyeliner Set - €2,59
Deze vind ik wel heel speciaal. 2 bijzonder mooie kleuren met een kwastje ! En dat het een gel eyeliner is, vind ik ook enorm leuk. Echt mijn favoriete soort eyeliner om mee te werken. Verkrijgbaar in de kleuren grijs (Get Arty) en turquoise (Shopping @ Portobello Road).

Photobucket

3. Lipstick/Lipgloss - €2,99
Wil je niet zoveel spullen meesleuren in je make-uptasje maar wil je toch alles bijhebben? Dan zijn 2-in-1 producten misschien wel iets voor jou ! Dit combo bevat zowel een lipstick àls lipgloss ! Hoe handig is dat ! Verkrijgbaar in de kleuren Vintage Peach & Antique Pink.
Photobucket

4. Multi Color Blush - €3,99
Dit pronkstuk wil ik in mijn collectie. Het design in de blush alleen al ! Zo ontzettend mooi ! Het zou zelfs een blush en highlighter in 1 kunnen zijn. Wedden dat deze snel uitverkocht zal zijn ?
Photobucket
5. Nail Polish - €1,89
Deze mooie nagellakjes geven je een mooie glinstering. Ideaal om op zichzelf te dragen maar als basis voor diverse top coats (denk aan glitters, lovertjes, ...) kunnen ze ook zeker dienen. Jij beslist ! Verkrijgbaar in 4 kleuren : Vintage Peach, Shopping @ Portobello Road, Antique Pink & Get Arty.
Photobucket

6. Top Coat Gel Look - €1,79
Deze top coat houdt je nagellak langer mooi en geeft het een gel finish. Ideaal om je mooie nail-art creaties te beschermen.

Photobucket

7. Nail Art Decoration Kit - €2,59
Met deze nail art kitjes kan je je nagels naar hartelust vesieren. Of het nu glittertjes of hartjes zijn, het geeft je nagels net dat ietsje extra !
Photobucket
 
Speciale collectie moet ik zeggen. Vooral die blush en oogschaduws vind ik zo mooi !
 
Wat wil jij van deze collectie ?
 
Stay gorgeous !
 
Anke

0 reacties:

Een reactie posten