donderdag 6 december 2012

Only You Magnetic Nail Polish

Jullie kennen allemaal de magnetische nagellak-trend wel (klik hier voor het artikeltje). Nagellak waarbij je zo’n magneetje moet gebruiken zodat er een mooi patroontje verschijnt op je nagels. Ici Paris XL had, in samenwerking met Flair, een paar weken geleden een hele mooie aanbieding. Ze verkocht magnetische nagellakjes in 4 verschillende kleuren en magneetjes in verschillende patronen. Omdat ik toch wel met de trend wilde meedoen, ging ik eens langs Ici Paris XL en bracht Magnetic Sapphire en Magnetic Amethyst mee.

Photobucket
 
Voor ik de productjes een beetje bespreek : wat een heel gedoe ! De meeste lakjes waren zo goed als allemaal uitverkocht. De kleuren die ik wilde, waren er in de ene Ici Paris XL niet meer, dus ging ik naar een ander filiaal. Ook daar kwam ik met lege handen buiten. Dan ben ik uiteindelijk nog een derde filiaal binnen gestapt en daar waren ze op dat moment aan het bijvullen. Van geluk gesproken: derde keer, goede keer ! 

Magnetic Sapphire is een mooie blauw lak met blauw/zilveren shimmer erin. Hij lakt heerlijk en droogt snel op, wat ik zeker een pluspuntje vind.  

Magnetic Amethyst vind ik de mooiste van allemaal. De paarse kleur is niet zomaar paars. Ik kan het niet goed omschrijven, daarvoor zou je ‘em zelf eens in het echt moeten zien. Hij heeft dat speciale 'iets' dat een gewone paarse nagellak niet heeft. Spijtig genoeg dekt hij niet zo goed als de blauwe.

Photobucket
 
Met het magneetje werken, is moeilijker dan gedacht. Er zit een gleufje in waarin je je nagel moet plaatsen zodat je een perfecte afstand krijgt tussen de nagel en de magneet. Helaas geeft dat geen garanties dat je per ongeluk met je nog natte nagel tegen de magneet komt zodat je nagellak er helemaal niet mooi meer uitziet. Oefening baart bij deze dus echt kunst.
 
De Only You Magnetic Nail Polish kan je zolang de voorraad nog strekt verkrijgen bij Ici Paris XL voor €4,95 per stuk. Voor het magneetje zelf, betaal je €1,95.

Heb jij een magnetische nagellak in huis ? 

Stay gorgeous ! 

Anke

2 opmerkingen:

  1. Haha ik heb ze zelf nog niet geprobeerd maar mijn vriendin wel, die zei ook al dat het ;astig was.
    En de Only you nagellakjes van de ICI Paris zijn zoiezo erg goed en drogen echt snel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het is echt iets waar je wat tijd moet insteken om een mooi effect te krijgen. Maar eenmaal je dat hebt, is het echt mooi ! De Only You nagellakjes zijn inderdaad geweldig : lakken goed, drogen snel en ze hebben ontzettend mooie kleurtjes ! ;D

      Verwijderen