vrijdag 7 december 2012

Snapshot


De laatste tijd was ik weer in de mood om wat meer fotootjes te trekken voor een volgend 'Snapshot'-artikel. En reden te meer om er een goed gevulde week mee af te sluiten !

Photobucket
 
Het meest spannende dat er de laatste tijd gebeurd is, is dat ik mijn rijbewijs gehaald heb ! EINDELIJK ! Na 2 jaar oefenen, mocht ik op 23 november (de verjaardag van mijn broer!) mijn examen gaan afleggen. Met knikkende knieën zat ik achter het stuur, maar alles liep goed af. Met als resultaat : geslaagd !
 
Photobucket
Ik had dringend kerstkaartjes nodig. Toen ik in het stad wat aan het rondneuzen was, zag ik deze bij boekenvoordeel liggen. Voor €1,25 had ik 10 kerstkaartjes! En het zijn nog zo'n mooie !
 
Photobucket
Dit liedje draai ik tegenwoordig grijs. Het is zo'n liedje dat gewoon in je hoofd blijft steken.
  
Photobucket
Nieuwe boeken die binnen gekomen zijn. Eindelijk weer wat om te lezen !
  
Photobucket
Dan heb je eens mooie lange nagels en dan scheurt er natuurlijk weer eentje af ... #beautyproblems
  
Photobucket
Ja, ik durf al eens het salontafeltje in te pikken met mijn chemie-opdrachten ...
 
Photobucket
 
Vermoeide blik ? Klopt, wat was ik blij dat ik op weg was naar huis ! Normaal had ik die dag tot 18h labo, maar door een of ander probleem (dat niet aan mij lag!), viel dat labo weg. Resultaat ? Om half 1 was ik weer thuis !
 
Photobucket
 
Een vers tomatensoepje met een broodje en wat boter, is het beste wat er is wanneer het zo ijzig koud is buiten.
 
Photobucket
 
Heb je de make-up houders gezien bij Kruidvat ?
 
Photobucket
 
Studeren in de bib als je 5 uur springuur hebt ... #boring
 
Photobucket
 
Je zag duidelijk dat de herfst in het land was. Als die mooie verkleuringen van de blaadjes !
 
Photobucket
 
Maar 's avonds was het nogal snel mistig. En koud. Helemaal NIET leuk.
 
Photobucket
 
Gelukkig zaten er al eens van die mooie dagen met zon tussen. Goh, wat mis ik de zomer ! 
 
Photobucket
 
Een bijna lege coupé voor mij alleen, dat komt ook absoluut niet veel voor.
 
Photobucket
 
Wat een luxeleven. Kon ik zo ook maar elke dag slapen, lekker warm, je van niets iets moeten aantrekken ...
 
Photobucket
 

Heel wat fotootjes die moeten ge-edit worden voor de site. Een paar ervan hebben jullie al kunnen zien !
 
Stay gorgeous !
 
Anke

0 reacties:

Een reactie posten