zaterdag 2 februari 2013

Favorieten v/d Maand : Januari

Het 'Favorieten'-artikel heeft wat vertraging opgelopen, maar liever te laat dan nooit. Januari is, naar mijn gevoel, ontzettend snel voorbij gegaan. Niet moeilijk als je heel der dagen met je neus in de boeken zit. Omdat ik telkens dezelfde producten heb gebruikt, deze maand, heb ik wat herontdekkingen gedaan.

 photo DSCN5973_zps70f5af6f.jpg
 
Een student is lui in zijn blok-en examenperiode (ja hoor, ik geef het grof toe, haha !) en dan had ik niet veel zin om mijn hele foundation routine te doen. Een getinte dagcrème is daarom echt ideaal. Het heeft een lichte dekking zodat je er toch wat frisser uitziet maar het lijkt niet dat je het ophebt. Mijn Nivea Getinte Dagcreme deed daarom wonderen !

Verder hadden mijn lippen enorm goede verzorging nodig in dit winterweer. Koud en droog, dat zijn de beste ingrediënten voor chapped lips. Mijn NYC Lip Balm hielp dat te voorkomen (en ze ruiken nog eens lekker naar appeltjes, hmm!). De ruwe handen mag je natuurlijk ook niet vergeten. Mijn Ikea Handcreme is daarom ook goed gebruikt geweest deze maand (en hij is bijna op, jammer!)

 photo DSCN5980_zps72b25531.jpg
 
Qua geur heb ik ontzettend veel naar Versace 'Yellow Diamond' geroken. Misschien niet direct iets voor de winter, maar dan doet het mee eens zoveel hunkeren naar de lente en zomer. Was het al maar zover ! Het is een lichte geur waar ik helemaal vrolijk van word !

Als laatste favoriet, kies ik toch voor mijn Bed Head Volume Conditioner. Ook het haar mag in deze koude periode niet vergeten worden. Hij ruikt zalig naar snoepjes maar dat is natuurlijk niet het belangrijkste. De conditioner maakt je haar echt glanzend en enorm goed doorkambaar. Sommige conditioners maken mijn haar onhandelbaar, deze niet. Ik kan dan ook echt iets met mijn haar doen de dag nadat ik het gewassen heb.  Wat hij mij van volume geeft, daar kan ik niet echt iets over vertellen omdat ikzelf al veel volume heb. Maar volume of niet, hij werkt goed !

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten