zaterdag 23 maart 2013

Beauty Trends van Lente 2013

Wat ben ik blij dat de lente terug in het land is ! Toch heb ik er nog niet veel van gemerkt, want de sneeuw is nog niet uit het land verdwenen (zo voorspelde toch het weerbericht deze morgen, tss...). We zullen maar even doen alsof het perfect lenteweer is want vandaag zet ik voor jullie mijn 3 favoriete beauty trends voor deze lente in het zonnetje ! (haha, wat een woordspeling...)

 photo lente.jpg
 

Trends veranderen elk seizoen. Normaal ben ik niet echt iemand die de trends volgt (ze veranderen allemaal zo snel!) en vaak loop ik dan ook achter. Maar deze lente zijn er wel wat beauty trends die ik wil volgen.
 
1. Rode lippen
Laten we met de lippen beginnen : red is back ! Vele vrouwen vermijden rode lipstick omdat het zo'n moeilijke kleur is. Bij het minste foutje zie je dat ook. Maar hey, met een beetje oefening kan jij met prachtige rode lippen de deur uit. Elk merk heeft wel een mooie rode lipstick in zijn collectie, dus ga op zoek naar 'jouw' rood en straal !
 
 photo blogfotos1-2.jpg
 
2. Groene/blauwe oogschaduw
We gaan verder naar de ogen. Ik schreef begin deze week al over hoe je felle kleuren oogschaduw draagbaar kan maken (klik hier voor het artikel). Wel, je begint er maar beter mee want deze lente staat volledig in het teken van blauwe en groene oogschaduw. Blauw en groen in alle verschillende tinten, het maakt helemaal niet uit. Dus : kom maar op met kleur !

 photo blogfotos2.jpg

 3. Felle eyeliner
Eyeliner is echt een van mijn favoriete manieren om je dagelijkse ooglook iets extra's te geven. Met een wing of zonder, in het zwart of net een fellere kleur. Het geeft je net dat ietsje meer. Eyeliner deze lente mag extreem zijn: de wing is ook echt een wing, niet zomaar iets dat net aan je buitenste ooghoek komt piepen.

 photo blogfotos-004-3.jpg

Natuurlijk zijn valse wimpers à la Twiggy ook helemaal in. Of wat dacht je van prachtige peachy wangen ?

Wat is jouw favoriete trend ?

Stay gorgeous !

Anke
 
Bron foto's

2 opmerkingen:

  1. Rode lippen zijn niet zo mijn ding, de andere 2 vind ik wel heel leuk!
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de blauw en groenkleuren, want daar ben ik de laatste tijd echt helemaal into.

    BeantwoordenVerwijderen