vrijdag 22 maart 2013

Park Avenue Lipstick nr. 10

Jullie weten dat ik goedkope producten, die nog eens goed blijken te werken , geweldig vind. Park Avenue is zo’n merk dat ik 2 jaar geleden heb ontdekt en waar ik enorm van tevreden ben. Vooral het oogschaduw quad vind ik helemaal het einde (klik hier voor het artikel). Er is echter nog veel dat ik niet uitgeprobeerd heb. Laten we even beginnen met deze lipstick in nr. 10, shall we ?

 photo DSCN5523.jpg
 
De lipstick zit in een mooie en duurzame verpakking en ruikt naar een echte MAC-lipstick! Daardoor werden mijn verwachtingen al wat hoger. Je krijgt ongeveer 4g product voor een prijs van € 3,90. De kleur kan ik omschrijven als een nude roze kleur die geschikt is om overdag te dragen. Ik vond ‘em het dichtst tegen MAC ‘Cosmo’ aanleunen, die gewoon in het vaste assortiment te vinden is. Echter is hij 6 keer duurder. Als je dus achter een mooie, betaalbare lipstick zoals deze zoekt, dan raad ik je aan om volgende keer eens bij Park Avenue te kijken.
 
 photo DSCN5525.jpg  
 
De pigmentatie was … shocking ! Ik smeerde de lipstick royaal over m’n lippen omdat ik dacht: ‘Mijn lippen zijn zo al gepigmenteerd, anders zie je het niet op foto.’ Heb je de kleur op m’n lippen gezien ? Echt, wauw. Wat een pigmentatie. Hij voelt ook heel zacht aan en droogt je lippen niet uit. Hij dringt wel wat in je lippen maar echt heel lang blijft hij wel niet zitten. Ik had meer gehoopt op een stain effect.
 
 photo blogfotos1-1.jpg  
 
Ik kan echt wel zeggen dat ik verbaasd ben over deze lipstick. Hij is echt een goede drugstore find maar de kwaliteit die erover staat … WAUW ! Ik zou zeggen : heb je een Di in je buurt die Park Avenue verkoopt ? Ga zeker eens langs, de lipstick heeft me weer eens overtuigd hoe goed dit merk is. 
 
De Park Avenue lipsticks kan je vinden bij Di voor € 3,90 per stuk. 
 
Wat wil jij van Park Avenue uitproberen ? 
 
Stay gorgeous ! 
 
Anke

0 reacties:

Een reactie posten