maandag 25 maart 2013

Maybelline Colossal Smokey Eyes Mascara

Om de zoveel tijd van mascara wisselen, is goed. Je leert zo niet alleen andere mascara’s kennen, ook zullen je ogen dankbaar zijn dat je ze niet langer blootstelt aan alle bacteriën die in de tube zitten. Bij was het weer eens zover. Mijn ogen begonnen te kriebelen en dan weet ik gewoon dat ik de mascara weg moet doen. Ik had de Maybelline Colossal Smokey Eyes reclame al genoeg op tv gezien. ‘Volle wimpers met 10x meer lengte, geen valse wimpers nodig’. Yeah right. Dat wilde ik zelf wel eens uittesten.

 photo DSCN5902.jpg
 
De mascara zit in een gele tube met zwarte vlammen op. Vampy! Op de achterkant wordt er verteld dat er een soort systeem inzit waardoor de overtollige mascara wordt opgevangen. Dat vind ik echt wel een pluspunt, zo wordt er voorkomen dat je in 1 keer een té dikke laag op je wimpers aanbrengt. Het borsteltje is vrij breed zodat elk wimpertje goed bedekt wordt.
 
 photo DSCN6407.jpg  
 
Hij heeft geen te natte substantie. Om een beetje te verduidelijken : het is niet zo dat hij na een halfuur nog nat is en dat je schrik moet hebben om vlekken te maken. Bij sommige mascara’s heb ik dat wel voor en dan mag je in dat halfuur al niet niezen (of je ziet er echt heel mooi uit *ahum*). Verder klontert hij ook niet. Nog een pluspunt ! De naam is natuurlijk ‘Smokey eyes’ maar geeft hij mij nu de smokey look ?
 
 photo blogfotos-003-1.jpg  


Zoals je kan zien in bovenstaande foto, zijn mijn wimpers klontervrij. Lengte geeft hij me zeker maar volume … Daar is niet echt veel van te merken. Ook de smokeyness vind ik niet helemaal terug. Op zich vind ik het een goede mascara die me veel lengte geeft. Echter het 'valse wimper'-effect en de smokey look geeft hij me niet helemaal. 
 
De Maybelline Colossal Smokey Eyes mascara kan je vinden bij elke drogisterij voor € 13,49. 
 
Wil jij deze eens uitproberen ? 
 
Stay gorgeous ! 
 
Anke

0 reacties:

Een reactie posten