zondag 3 maart 2013

Snapshot


Het is bijna ongeveer een maand geleden toen ik mijn laatste 'Snapshot' postte. Sinds toen is er natuurlijk het een en ander gebeurd. Die gebeurtenissen heb ik met veel plezier voor jullie vastgelegd op foto. Kijken jullie mee ?

 photo DSCN5943.jpg
Ik heb de laatste tijd heel wat productjes proberen op te maken. Er bleven telkens maar laatste restjes staan terwijl ik nieuwe producten openden. Dat kon natuurlijk niet ! Het Opgemaakt filmpje hebben jullie gisteren al kunnen zien !


 photo Foto0126.jpg
8 januari werd ik 20 jaar ! Gedaan met tiener zijn, nu kan er een ander hoofdstuk starten.

 photo Foto0124.jpg
En natuurlijk ging ik 's avonds wat met vrienden drinken om het een klein beetje te vieren. (Ik zat immers in het midden van de examens!)

 photo Foto0128.jpg
Het sneeuwde een hele tijd en als er iets is waar ik een hekel aan heb, dan is het sneeuw wel. Het is heel mooi om naar te kijken maar als je erdoor moet fietsen/rijden, dan is het een ander verhaal...

 photo Foto0127.jpg
Ik behaalde in november 2012 mijn rijbewijs en heb er sindsdien al veel gebruik van gemaakt. Het leven is net een stukje makkelijker als je met de auto kunt rijden. Met de fiets kan je maar een beperkt aantal kilometers afleggen.

 photo DSCN5971.jpg
Chippin' already ? !

 photo DSCN6016.jpg
Weet je nog dat deze bovenaan deze Wishlist stond ? Ik heb 'em nu eindelijk ! (lees ook dit artikel erover). Een aankoop waar ik nog geen moment spijt van heb.

 photo DSCN6116.jpg
Wat doe je als het licht in je kamer niet goed genoeg is om te fotograferen ? Juist, je verhuist naar de keuken. Het licht was werkelijk zo prachtig ! Herken je de paletjes van NYC ? Ik schreef er maandag een blogpost over.

 photo DSCN5986.jpg
Na de examens was mijn kamer dringend aan een grondige schoonmaakbeurt toe. Alles wat weg mocht, kon ook weg. Elke kast werd van top tot teen aangepakt...

 photo DSCN5985.jpg
Mijn bureau netjes opgeruimd ...

 photo DSCN5989.jpg
Ook mijn make-up collectie moest dringend onder handen gepakt worden. Dit zijn de dingetjes die echt weg mochten omdat ze niet meer goed roken, geen goede substantie meer hadden of gewoon echt oud waren. Herken je het oude embleem van Catrice nog ?

 photo DSCN6115.jpg
Gehaktballen, njammie !
 
 photo Foto0131.jpg
Een bezoekje aan Ikea kan nooit kwaad. Ik had niet echt iets nodig, maar je komt NOOIT buiten zonder iets. Ik nam een paar geurkaarsen mee en mama nog een heleboel andere dingen ...

 photo Foto0130.jpg
En 's middags aten we daar natuurlijk ! Die Zweedse balletjes, zalig !

 photo DSCN6126.jpg
Wat zou ik hier gekocht hebben ?

 photo DSCN6305.jpg
Het mooie leven was algauw voorbij want ook school begon weer ...

 photo Foto0136.jpg
Je ziet het goed : kwart na 6... 's morgens !

 photo Foto0134.jpg
Niet voor niets dat ik soms met kleine oogjes op het perron stond ...


 photo Foto0137.jpg
Begin vorige week werd ik ziek. Koorts, duizeligheid, verkouden. Maandag bleef ik dan ook thuis van school, het ging gewoon echt niet. Gelukkig hield Filou me wat gezelschap.

 photo Foto0038.jpg
Extra vitamientjes opdoen is daarom de boodschap. !
 
Stay gorgeous !
 
Anke

0 reacties:

Een reactie posten