maandag 8 april 2013

EOTD : A Late Birthday Dinner

Mijn verjaardag is natuurlijk al zo’n 4 maanden voorbij maar door de examens met Kerst had ik nog niet echt een ‘feestje’ voor de familie gegeven. Better late than never, right ? Dit is de look die ik vorige week bij het etentje droeg !

 photo DSCN6826.jpg
 
 photo DSCN6833.jpg
 
Ik gebruikte Maybelline Color Tattoo in Permanent Taupe als basis. Over het hele ooglid gebruikte ik Catrice ‘Swimming with dolphins’ met Catrice ‘Greys Philosophy’  in de crease. In de buitenste ooghoeken gebruikte ik Catrice ‘My First Copperware Party’ Als highlighter koos ik voor Catrice ‘Oops.. Nude did it again!’. Als laatste voegde ik eyeliner & mascara toe.
 
 photo DSCN6884.jpg
 
 
Full face: 

 photo blogfotos-001-3.jpg
 
Blush: MAC ‘Gleeful’
 
Lipstick: Park Avenue nr. 1
 
Lipgloss: Gosh nr. 08 
 
Stay gorgeous ! 
 
Anke


0 reacties:

Een reactie posten