zondag 14 april 2013

GOSH Lipgloss nr. 08

GOSH is zo’n merk bij Kruidvat dat niet onmiddellijk mijn aandacht trekt. Buiten de nagellakjes, een oogschaduw en een eyeliner heb ik nog niets van hen geprobeerd. Geen idee waarom, misschien omdat het rek me niet direct aanspreekt ? Toch … Onlangs liep ik langs het rek en deze lipgloss in nr. 08 caught my eye. Wat is ‘ie prachtig ! Deze verdween dan ook meteen in mijn mandje …

 photo DSCN4360.jpg
 
De verpakking is van plastic met zwarte dop. Het is niet de omslachtig maar eigenlijk een perfecte maat om mee te nemen in je handtas om overdag eens bij te werken. Wanneer je de lipgloss open doet, brandt er een lichtje. Met het behorende spiegeltje kan je makkelijk je lipgloss bijwerken (ook in het donker!). De kleur is, zoals je ziet, echt een eyecatcher : felroze met zilver glittertjes erin. Je krijgt ongeveer 6 ml product.

 photo DSCN6593.jpg  

Ook al is de kleur zo geweldig, zoals je op de foto ziet is hij wel heel erg transparant. De gouden glittertjes zijn wel merkbaar. Hij heeft me met andere woorden een beetje teleurgesteld. Ik had een betere pigmentatie verwacht. Hij plakt een heel klein beetje maar niet zo erg als MAC-lipglossjes, wat ik dan weer wel een pluspunt vind.
 
 photo blogfotos-002.jpg  

Al bij al ben ik niet echt fan van deze lipglossjes. Buiten dat hij niet plakt, vind ik de pigmentatie niet echt schitterend. Als deze ‘felle’ kleur al zo transparant is, wat is het dan met een nude kleur … 

De GOSH lipgloss kan je kopen bij de o.a. Kruidvat voor €9,49. 

Welke producten van GOSH vind jij goed werken ? 

Stay gorgeous ! 

Anke

0 reacties:

Een reactie posten