maandag 15 april 2013

Herontdekkingen in mijn stash

Als beautyblogger test je heel wat uit. Een nieuwe LE collectie ? Uittesten ! Nieuwe producten die op de markt verschijnen ? Uittesten ! Niet verwonderlijk dat de kasten van vele make-uplovers uitpuilen van de prachtige producten. Natuurlijk geraken er dan wel eens wat fijne producten op de achtergrond. Ik zocht een tijdje geleden mijn collectie uit om te zien wat ik nog gebruikte & wat niet en kwam nog prachtexemplaren tegen !

 photo DSCN7014.jpg

1. MAC MSF ‘Soft & Gentle’
Soft & Gentle  is enorm gehyped als het op highlighters aankomt. Hoe kan het ook anders : het geeft je echt een hele mooie, natuurlijke glow en ik ben er daarom dan ook helemaal gek op. Door het ontdekken van nieuwe producten is hij zowat in de vergetelheid geraakt. Zonde eigenlijk, want hij is echt prachtig. Dus zoek je een mooie highlighter en wil je wel wat uitgeven ? Dan is ‘Soft & Gentle’ misschien iets voor jou.
 
   photo DSCN6959.jpg 


2. Catrice Wet ‘n Dry Oogschaduws
Ik heb een tijdje geleden over de nieuwe Catrice Wet ‘n Dry oogschaduws geschreven (lees hier het artikel). Vóór dat deze uitkwamen, waren er natuurlijk al een paar in het assortiment te vinden (klik hier voor het artikel). Ook deze kwamen een beetje op de achtergrond terecht doordat ik nieuwe oogschaduws leerden kennen. Onlangs besloot ik om ze terug een keertje te gebruiken en I fell in love again. Prachtige pigmentatie, mooie kleurtjes en gewoon een hele goede kwaliteit !
 
 photo DSCN6933.jpg
 
3. Rituals Cheek & Glow
Ik kon niet wachten toen ik dit product in handen kreeg (klik hier voor het artikel). Ik spaarde mijn centjes op want ik wilde deze zo graag. Toen ik ‘em net had, heb ik ‘em een aantal maanden intensief gebruikt totdat maar ook hier weer hetzelfde liedje : ik leerde andere producten kennen. Hij kwam onderaan in mijn stash te liggen en dat vind ik zo zonde ! Ondanks ik ‘em al heel veel gebruikt heb, lijkt hij nog als nieuw ! Het is eigenlijk een prachtig palet, zowel voor de ogen als voor de wangen. Hij kost €20, niet al te goedkoop maar zeker niet onbetaalbaar. Ook hier weer een aanrader gespot !

 photo DSCN6919.jpg
 
4. MAC Lipstick ‘Chatterbox’
MAC lipsticks, ze blijven echt een aanrader. Ik ontdekte ze nog geen 4 jaar geleden en sindsdien heb ik al een mooie collectie opgebouwd. Chatterbox was een van mijn eerste lipsticks die ik ooit kocht. Een mooie roze kleur : niet zo licht als ‘Angel’ maar zeker niet zo fel als de Nicki Minaj-versie. Nu de lente/zomer aanbreekt, zal deze heel veel gebruikt worden.

 photo DSCN6943.jpg
 
5. Sinful Colors ‘Let’s Talk’
Als laatste heb ik voor jullie deze nagellak. Ik heb ontzettend veel nagellak om te swatchen en omdat ik maar 1 keer in de week tijd heb om mijn nagels te lakken, slinkt deze berg maar langzaam. Daardoor heb ik ook maar weinig de mogelijkheid om ‘oudere’ lakjes nog eens opnieuw te gebruiken. Het kan natuurlijk wel maar ik wil ook wel dat er voldoende swatches op PfB komen. Het was eigenlijk moeilijk om te kiezen welke mijn herontdekkingen waren qua nagellak, maar ik heb toch voor Let’s Talk’ gekozen : een prachte paarse kleur met roze glittertjes in. Heel budgetproof en gewoon een goede kwaliteit waardoor hij niet snel chipt. I love it!   

 photo DSCN6945.jpg
 
Zo, dit waren mijn herontdekkingen. Wel leuk zo, je hele collectie eens opruimen en 'oude' producten herontdekken.
 
Wat zijn jouw herontdekkingen ?
 
Stay gorgeous !
 
Anke

0 reacties:

Een reactie posten