maandag 29 april 2013

Personal : Update

Personal dingetjes vinden jullie altijd leuk om te lezen. Vind ik ook ! Daarom even geen ‘Snapshot’ vandaag, maar een gewoon artikel over wat ik aan het plannen ben en meer. Dus … Lees je mee ?

 


Allereerst zijn de examens weer in aantocht. Het voelt nog steeds aan alsof de examens van Kerstmis net achter de rug zijn. Daarvan heb ik de helft gehaald, dus wil ik het dit semester beter doen. Ik ben helemaal niet van plan om heel de vakantie achter mijn boeken te zitten ! Maar goed: eenmaal die gedaan zijn, zit het jaar erop ! Wat is het ontzettend snel gegaan ! Ik had niet verwacht dat ik zoveel zou bijgeleerd hebben but I did !  Hop naar mijn laatste (!!) bachelor jaar dan maar ? 
 
Verder heb ik ook al hele toffe plannen voor in de vakantie gemaakt. Niet alleen voor PfB zelf (denk maar aan de langverwachte winactie!) maar ook privé staan er leuke dingen op punt. Allereerst staat er een dagje Londen op het programma en dat na mijn laatste examen ! Ik ben er al eens eerder geweest, maar toen ik het aanbod kreeg om mee te gaan met een vriendin, sloeg ik dat helemaal niet af. Echt iets toeristisch gaan we niet bekijken, maar als je bij ‘toeristisch’ de winkels meetelt, dan mag je dat er zeker bijtellen. Mijn lijstje is trouwens al gemaakt : Sleek, MUA en Revlon staan als eerste maar ook Selfridges & Harrods komen aan de beurt. Heb er zin in ! Natuurlijk neem ik enkele producten dubbel mee zodat er nog een winactie komt !
 

Door mijn 2 herexamens + werken in de maand juli heb ik niet al te veel tijd om nog iets anders te doen. Maar voor de studenten onder ons, is er natuurlijk ook nog de maand september. Voor school terug begint, vertrek ik nog een weekje naar Turkije. Vorig jaar werd het Center Parks maar dit jaar wilden we het wat verder (en warmer!) opzoeken. Turkije werd het dus ! Even alles vergeten, een weekje genieten voor we er weer hard tegenaan moeten in oktober.
 
Als laatste komt er een nog een lid bij in de familie want ... we krijgen binnenkort een pupje ! Diegene die mijn blog al een tijdje lezen, weten dat we een golden retriever (met de naam 'Filou') in huis hebben. Omdat het een rustig ras is, wilden mijn ouders er nog eentje bij. Zo'n klein, schattig, pluche pupje ! Er komt heel wat werk bij kijken maar dat vinden we helemaal niet erg.
 
Zo, nu zijn jullie weer wat up-to-date. Hope you liked it ! 
 
Stay gorgeous ! 
 
Anke

0 reacties:

Een reactie posten