zaterdag 18 mei 2013

EOTD : A Spring Spark

Als er zon is, is er fleurige make-up.  Ik was zo blij dat het vorige week zo’n 23° C (!!) werd ! Dat had ik echt enorm gemist. ’s Avonds gingen we met de vriendengroep lekker iets drinken (een terrasje doen, met andere woorden) en natuurlijk moest mijn make-up erop afgestemd zijn.

 photo DSCN7021.jpg
 
 photo DSCN7027.jpg
 
Als basis gebruikte ik Catrice Made To Stay in ‘Pearly Habour’ met daarover MAC ‘Silver Ring’.  In de crease bracht ik Catrice ‘The Noble Knights’ aan. In het midden van mijn oogleden kwam er een laagje MAC ‘Aquadisiac’ aan te pas. Als laatste voegde ik eyeliner & mascara toe.  
 
 photo DSCN7069.jpg
 
Full face : 

 
 photo blogfotos-001-5.jpg
 
 
Blush : Hema Highlighting Blush 01
Lipstick : MAC ‘Creme Cup’
Lipgloss : Essence Stay with Me ‘Deep rose’
 
Hebben jullie ook van het goede weer genoten ?
 
Stay gorgeous !
 
Anke


0 reacties:

Een reactie posten