zaterdag 29 juni 2013

Kleancolor Nagellak

Kleancolor is een merk dat al veel besproken is geweest door Amerikaanse YouTubers. De producten zijn een hit or miss: het ene product is echt super, het andere is dan weer een grote miskoop. Ik had altijd gedacht dat je Kleancolor online moest bestellen. Niet dus. Ik kreeg voor mijn kerst van mijn broer en ouders 6 nagellakjes. Ik was eigenlijk wel verbaasd maar ze vertelden me dat ze dit merk bij kledingketen Zeb verkochten. Dat was nog eens een leuk nieuwtje. Ik testte ze met veel plezier uit.

 photo DSCN5919.jpg
 
De potjes bevatten elk zo'n 15 ml. Bij Zeb heb je een hele grote keuze qua kleuren. Je hebt er felle kleurtjes, kleurtjes met glitter, maar ook mooie nude kleuren zijn er te vinden. Voor ieder wat wils dus ! Omdat mijn broer niet goed wist wat hij moest kiezen, heeft hij een mengeling genomen. Nude kleuren heeft hij niet gekocht, omdat hij weet dat ik daar niet zo veel van hou (thanks !) 
 
 photo DSCN5914.jpg
 
Ik vind de uitgekozen kleuren echt prachtig. In onderstaande swatches heb ik 2 laagjes nagellak op : 

 photo DSCN6823.jpg
 
Dit is de kleur Teal Marble. Het is echt een fantastisch mooie turquoise kleur met groene glitter. Je hebt hier zeker 2 laagjes van nodig om een perfecte dekking te krijgen. 

 photo DSCN6362.jpg
 
Dit is Blue Satin. Deze is een mengeling van blauw en paars. Verder zitten er ook zilveren glitters in de nagellak. Lastig om op je nagels te doen, maar echt de moeite waard eenmaal het erop zit. Ook hiervan heb je zeker 2 laagjes nodig voor een mooi resultaat.

 photo DSCN6740.jpg
 
Dit is een combinatie van Concrete Gray en 24 Carat. Zo'n grijze kleur met een paarse ondertoon wilde ik al een tijdje maar ik vond niet echt eentje die ik echt wilde. Met deze kleur was ik dan ook super blij. De gouden glitter is echt een prachtige toevoeging aan mijn collectie. Hier ga ik heel veel plezier aan beleven, dat weet ik nu al ! 

 photo DSCN5732.jpg
 
Dit is de kleur Garnet Red. Het lijkt alsof ik hier het verkeerde flesje vasthou, maar dat is helemaal niet zo. Aan het flesje te zien, had ik ook een hele donkerrode kleur verwacht. Het was dan ook even verschieten toen deze lichte rode kleur op mijn nagels kwam. Geloof dus niet altijd alles wat je ziet !
 
 photo DSCN7526.jpg
Als laatste hebben we de kleur Midnight Queen. Deze is een fantastisch mooie koningsblauwe kleur met zilveren glitter in. Hier heb je ook zeker 2 laagjes van nodig om de kleur helemaal tot zijn recht te laten komen.
 
Wat ik wel opmerkte, was de geur. Iedereen kent waarschijnlijk wel de geur van nagellak ? Wel, deze rook zo helemaal niet, meer naar plastic ! Dat was bij allemaal het geval. Niet echt zo'n aangename geur, maar als de nagellak in orde is, wil ik dat wel even door de vingers zien.
 
De Kleancolor nagellakjes kan je bij Zeb kopen voor €6 per stuk.
 
Welke vind jij de mooiste kleur ?
 
Stay gorgeous!
 
Anke

0 reacties:

Een reactie posten