zondag 2 juni 2013

That time of the year again ...

Jullie zullen de bui al wel voelen hangen, zeker ? Het is begin juni en dat betekent voor mij examens. Ik ben echter al een week thuis, hard aan het studeren voor mijn eerste examen dat gepland is op 6 juni. Ik heb de laatste weken hard doorgewerkt om alles af te krijgen maar elk moment dat jullie gewoon zijn, een blogpost laten verschijnen, is niet gelukt. Er zullen er nog wel verschijnen, wees daar zeker niet bang voor, maar het kan nu goed zijn dat er tussen 2 blogposts 3 of meerdere dagen zit. Commenten en mails versturen kan natuurlijk nog altijd, maar ik zal niet elke dag fysiek achter mijn computer zitten. Dus mails beantwoorden zal dan even met vertraging gebeuren !

Heel veel succes aan diegene die examens hebben, hier nog even een liedje dat in je hoofd blijft steken deze periode :


Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten