zaterdag 13 juli 2013

Q&A time !

 photo orig.jpg
 
Het is weer eens tijd voor een Q&A ! Vragen die per mail zijn binnengekomen, wil ik hier speciaal voor jullie beantwoorden. De vorige 2 Q&A's zijn goed in de smaak gevallen, dus komt hier vandaag de 3de online

Wat zijn je plannen na je opleiding ? Ga je full-time bloggen ?
Bloggen is een groot deel van mijn leven geworden maar of ik full-time ga bloggen, is nog maar de vraag. Een opleiding vind ik heel belangrijk, dus die ga ik sowieso afmaken. Bloggen is ook heel fijn, maar ik zie dit nog steeds als een hobby. Er zijn er maar weinigen die er echt heel goed van kunnen leven. Bloggen als hobby is mooi, als het full-time zou worden is het nog mooier. We zien wel wat de toekomst brengt, al zou ik het natuurlijk wel leuk vinden...
 
Investeer je liever in een duur kledingstuk/fashion item of in een luxe make-up product ?
Ik zou zeggen : een luxe make-up product. Ik ben nooit echt een fashion girl geweest en zal dat ook nooit worden (ook al vind ik tegenwoordig de Michael Kors horloges echt prachtig!). Voor luxere make-up producten ben ik altijd wel te vinden.
 
Ga je binnenkort het huis uit ?
Ik heb altijd al gedroomd van een eigen huisje met een eigen smaak van inrichting, interieur, etc. Maar ik ben nog steeds student en omdat tegenwoordig de prijzen van huizen/appartementen de lucht inschieten, zie ik mezelf nog niet snel verhuizen. Eerst afstuderen en sparen, daarna kan het wel zijn dat ik uit het huis ga. Ik hou jullie op de hoogte !
 
Wat zijn de plaatsen op aarde die je absoluut nog wilt bezoeken?
Bovenaan m'n lijstje staat natuurlijk New York, daar is echt geen twijfel aan. Mijn ouders snappen niet wat ik in die stad zie ('Veel te druk!'), maar voor mij zou het een droom zijn. Buiten New York wil ik graag nog andere delen van Amerika zien. Qua vakantieoorden wil ik nog heel graag Ibiza, Nieuw Zeeland en Corsica bezoeken. Nog een hele hoop dus !
 
Zo, dit waren de vragen voor vandaag. Heb je er nog ? Laat ze dan even achter bij de reacties, wie weet beantwoord ik volgende keer jouw vraag !
 
Stay gorgeous !
 
Anke

0 reacties:

Een reactie posten