woensdag 24 juli 2013

Update : persoonlijk

Na een aantal Snapshot’s is het weer eens tijd om een geschreven update artikeltje online te plaatsen. Er zijn een aantal dingen gebeurd die ik niet echt op foto kon zetten, maar die ik wel met jullie wil delen. Get ready !
                       


Laten we het eerst even over de vakantie hebben. Wat voelt dat goed zeg!  Ik heb er zo naar uitgekeken en het doet me zo’n deugd om even aan iets anders te denken dan aan school. Ik heb ondertussen mijn resultaten gekregen en ben op al mijn 6 vakken geslaagd ! Ben er zo ontzettend blij mee !  Omdat ik 2 vakken met kerst niet gehaald heb, moet ik deze in augustus terug opnieuw doen. Gelukkig zijn het er maar 2 en niet meer.
 
Zoals jullie in mijn Snapshot artikel hebben kunnen lezen, werd ik ziek voor de examens. Wel ... het ging van kwaad naar erger. Ik kreeg steken, net onder mijn borstbeen, die uitstraalden naar mijn maag. Eenmaal ik die steken kreeg, had ik geen honger meer en kon ik niet meer liggen of zitten. De dokter dacht dat het puur stress was (ik zat immers midden in mijn examens), maar zeker was hij er toch niet van. Vorige week heb ik dan maar een gastroscopie laten nemen in het ziekenhuis. Voor diegene die niet weten wat dat inhoudt : ze gaan met een soort darmpje met een cameraatje aan, in je slokdarm zo naar je maag om te kijken hoe het er vanbinnen uitziet. Ik heb me helemaal laten verdoven, want brr ... de gedachte alleen al dat ! Nadat ik wakker werd, zei de dokter dat hij niets vreemds gevonden had. Aan de ene kant was dat een opluchting (ik zat al met de woorden : ‘cyste’ en ‘ontsteking’ in mijn hoofd) maar aan de andere kant wist ik nu nog niet wat het was... en ik weet het nog steeds niet. Als het echt stress is, moet ik me meer zien te ontspannen maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan...
Verder krijgen we de eerste week van augustus er een familielid bij ! Jullie weten dat we al een Golden Retriever hebben die luistert naar de naam ‘Filou’. Wel, het eerste weekend van augustus mogen we een 2de Golden Retriever verwelkomen ! Een uitgebreide blogpost kunnen jullie nog verwachten, maar dan zijn jullie alvast op de hoogte !
De winactie is ondertussen al afgelopen, maar er staat al een volgende gepland ! Wanneer weet ik nog niet exact maar het zal zeker binnenkort zijn en helemaal in het teken van mijn trip naar Londen. Ik wil al wel een tipje van de sluier geven wat je kan winnen ... MUA en Sleek !
Stay gorgeous !
Anke

0 reacties:

Een reactie posten