zondag 8 september 2013

Snapshot


De vorige Snapshot is van begin juli geleden, dus het werd wel eens tijd dat ik mijn persoonlijke foto's van de afgelopen tijd met jullie deelden. Het is eigenlijk een samenvatting van heel mijn vakantie. Er zijn enorm veel dingen gebeurd, ik ben gaan shoppen op plaatsen waar ik niet of nauwelijks kom, ik heb herexamens gehad, ... Er zitten nog spannende dingen aan te komen, maar die toon ik dan wel in een volgend artikel.

Mijn vakantie begon met een maandje werken bij het bedrijf van mama. Leuk ! Ik had enorme toffe collega's, vond het werk heel leuk om te doen (ik vond het zelfs jammer dat mijn vakantiewerk er op het einde van de maand opzat !) en ik ontdekte weer een ander facet van het zakelijke leven.

 
De dooie momenten vulde ik dan wat op met lezen. Dit boek had ik eind juli uit en ik vond het echt leerrijk ! Wetenschap boeit me sowieso al wel, maar de wetenschap over het menselijk lichaam en het brein al helemaal. Zeker een aanrader als je wilt weten wat er in je omgaat vanaf de geboorte tot de dood.

 
Mijn nagels zijn een maand lang nagelakloos geweest, ik had gewoon echt geen zin om mijn nagels een ander kleurtje te geven. Misschien kan dat ook geen kwaad, zo een maandje je nagels laten 'rusten' ?
 
 
De blikje van Coca-Cola vind ik zo leuk ! Altijd een verrassing. Jammer dat ik mijn naam nog niet gevonden heb ...
 
 
Na een dagje werken, even gezellig buiten liggen en van het goed weer genieten.

 
Mijn kamer is na het filmen zo'n rommeltje .. Kan je raden welk filmpje ik hier had opgenomen ?
 
 
Natuurlijk moet er na het filmen volop gefotografeerd worden. Omdat het goed weer was, deed ik dat buiten. Natuurlijk licht is zoveel beter !
 
 
Vrienden van me kwamen gezellig langs voor een BBQ. Dit varkentje en nog heel wat andere leuke dingen gaf ik hen cadeau !
 
 
Van BBQ gesproken ... Onze ijskast steekt dan altijd zo vol !
 
 
Natuurlijk moet er ook gewerkt worden aan PfB. Ik werk liever goed vooruit zodat, als er eens iets zou gebeuren, ik toch altijd een paar artikels heb klaarstaan voor jullie.
 
 
Euughh ?...
 
 
Deze kast moet nog eens dringend onder handen genomen worden.
 

Ook mijn lipstickbakje geraakt aardig vol ...
 
 
Ik ging een dagje naar Luik met een vriendin. Ik was nog nooit in Luik geweest maar ik had al van zoveel mensen gehoord dat daar een Primark te vinden was. Tja ... Daar kan je toch niet zomaar langslopen ? In totaal hebben we zo'n uur of 4 in de winkel rondgelopen, zonder de andere winkels te doen ! Even raden waarom het zolang duurde ?
 
 
De rij aan de paskamers was ENORM ! Een uur hebben we mogen aanschuiven en dat voor max. 8 kledingstuks ! Ik heb er uiteindelijk niet iets gevonden (ik verbaasde mezelf) maar een mooie grote tas voor het nieuwe schooljaar kon ik toch niet laten hangen, haha !
 
 
Van al dat shoppen kregen we natuurlijk honger. Zo'n croque hawaï kan dan wel smaken ! Verse ananas !
 
 
Ook ging ik eens een dagje naar Antwerpen shoppen. Ik heb alvast mijn nieuwe sjaalhemel gevonden ! Ik bracht er uiteindelijk dan ook 2 mee.
 
 
Highschool reunion ...
 
 
... om dan 's anderdaags naar de tandarts te gaan. Brr, ik heb het nooit echt voor de tandarts gehad. Mijn hart klopt dan tegen 1000000 km per uur. Het was maar voor controle maar toch ... 
 

 
Maar de grootste gebeurtenis van de zomer is toch dat we onze kleine Luka erbij gehaald hebben. Onze schat is nu bijna 3 maanden oud en een echte deugeniet. Blaffen kan hij als de beste als zijn eten niet snel genoeg klaargemaakt wordt, maar buiten dat is hij echt een lieverdje. Nooit gedacht dat hij zo snel vriendjes kon worden met Filou !
 
Dit was een beetje mijn hele zomer in een paar foto's samengevat. Natuurlijk heb ik ook herexamens gehad (waar ik vanaf ben, hallelujah!), mijn punten weet ik pas volgende week. Ook staat Turkije voor de deur, eindelijk eens echt vakantie voor mij. Het is mijn eerste keer vliegen (ook altijd spannend) dus het wordt een hele belevenis !
 
Stay gorgeous !
 
Anke

0 reacties:

Een reactie posten