zaterdag 5 oktober 2013

Essence Nieuwe Lipsticks

Ik heb al veel van Essence geprobeerd maar was nooit echt fan van hun lipsticks. Ik had er wel eentje (All about Cupcake) en daar was ik best tevreden over, maar de rest zei me niet veel. Totdat het assortiment veranderde en er heel wat nieuwe lipsticks bijkwamen. Ik kocht er 3 om ze eens uit te proberen.

 

De 3 kleuren zijn : Coral is Calling, Natural Beauty en Wear Berries, echt zo’n typische kleuren voor mij. De verpakking vind ik alleszins iets chics hebben : een stevig zwarte plastic tube met een ringetje dat de kleur symboliseert. De stift op zich heeft de letter ‘e’ erin verwerkt gekregen wat speciaal is voor een merk van de drogisterij !

De kwaliteit van de lipsticks vind ik zeker niet verkeerd : ze glijden goed over je lippen, laten een mooie kleur achter en drogen je lippen niet uit. Langhoudend zijn ze niet echt, na een hapje eten zijn de kleuren wel wat vervaagd zodat je moet bijwerken.

                       
 

Coral Calling is een mooie koraalkleur die iedereen wel prachtig staat. Hij is niet te opvallend maar je kan ‘em zeker wel opbouwen totdat ‘ie van je lippen knalt.
 
Natural Beauty lijkt een beetje op ‘All about Cupcake’ van de oudere lipsticks. Een ‘my-lips-but-better’ kleur die je zo elke dag kan opsmeren. Een aanrader als je niet zo van felle kleuren houdt.
 
Wear Berries ! is een wat koelere bessenkleur en ideaal voor de herfst. Je kan er zoveel looks mee combineren waardoor deze lipstick multifunctioneel wordt.

Coral Calling - Natural Beauty - Wear Berries!
 

Coral Calling

Natural Beauty

Wear Berries!

Er zijn in totaal 10 kleuren waartussen je kan kiezen : van neutrale kleuren tot meer fellere kleuren, iedereen vind er zijn ding wel.
 
De nieuwe Essence lipsticks kan je o.a. bij Kruidvat kopen voor €2,39 per stuk.
 
Welke wil jij nog graag in je collectie ?
 
Stay gorgeous !
 
Anke

4 opmerkingen:

  1. Wear Berries is een toffe kleur! Zelf heb ik ook twee van de nieuwe lipsticks maar ze vielen me toch wat tegen qua pigmentatie en houdbaarheid op de lippen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De koraalkleur vind ik echt heel mooi! :D

    BeantwoordenVerwijderen