woensdag 16 oktober 2013

Sleek Blush 'Pomegranate'

Velen vroegen zich al af waar de blogpost van de Sleek blush bleef die ik in Londen had gekocht. Hier is ‘ie eindelijk ! Ik heb er een beetje mee gewacht omdat ik deze blush perfect vind voor de herfst en aangezien ik ‘em in de zomer had gekocht, leek het me niet geschikt om er al een ‘herfstartikel’ van te maken.  Deze hebben jullie dus vandaag nog te goed !

 

De verpakking is, zoals we Sleek kennen, heel sleek. Ik schrok wel eventjes van het formaat want ik had gedacht dat ze vele groter zouden geweest zijn (foto’s op het internet kunnen al eens bedrieglijk zijn). Geen ramp, het doosje bevat nog steeds 8g product, wat zeker niet slecht is.

Zoals ik al zei bij het Sleek Contour Kit, is deze blush ook enorm goed gepigmenteerd. WAUW ! Een klein beetje met je kwast erin gaan, is meer dan genoeg als je geen clowneffect wilt krijgen. Waarom vind ik het nu een herfstproduct ? Wel, het komt door de kleur : een mooie bessenkleur met wat zilveren shimmer in.  De donkere kleur vind ik zo geschikt voor dit seizoen !

 

Op bovenstaande foto zie je hoe goed hij gepigmenteerd is en dat met een lichte hand aangebracht. Je vindt meteen ook een mooie shine terug op mijn wangen en dat zonder highlighter ! Sleek verbaast me nog maar eens met zijn kwaliteit. Jammer dat het merk nog steeds niet te koop is in België, daar zou dringend eens verandering in moeten komen.

De Sleek blushes kan je o.a. bij Enchantra en Boozyshop bestellen voor €5,95 per stuk. Kijk ook even op de officiële site van Sleek : www. Sleekmakeup.com

Moet Sleek volgens jou naar België komen ?

Stay gorgeous !

Anke

2 opmerkingen:

  1. DUH, sleek moet naar België komen. Maar ze zijn er al, in antwerpen in toko (fzoiets) winkeltjes. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is het echt ? Goh, dat ik dat niet wist ! Bedankt voor de tip! Als ik volgende keer in Antwerpen ben, ga ik er zeker naar op zoek :)

      Verwijderen