woensdag 27 november 2013

Filmpje : Products I regret buying : deel 2

Door problemen met YouTube komt dit filmpje later dan gepland. Sorry daarvoor !

'Products I regret buying'-filmpjes zijn een van mijn favoriete filmpjes die ik op YouTube bekijk. Ik vind dat je er heel veel uit kunt leren : welke producten moet ik vermijden ? Welke zijn het geld waard? Ik had in het verleden ook al eens zo'n filmpje gemaakt, vandaag heb ik er een vervolg van !


 
Producten die je voorbij zag komen:
- Essence & Rimmel Crackle nagellak
- NYC oogschaduwquad 'Riverside Park'
- Freeman Peel-Off Mask
- Mildeen Body Butter 'Mango & Vanille'
- NYC Liquid Lip Shine 'Bowdery Blush'
- L'Oréal Caresse Lipgloss 'Romy'

Stay gorgeous !

Anke

2 opmerkingen:

  1. leuk filmpje, zelf heb ik geen enkel product van wat je getoond hebt (en maar goed ook ^^')

    BeantwoordenVerwijderen