vrijdag 22 november 2013

Wishlist of the Month

Ik heb al een hele tijd geen Wishlist of the Month meer gedaan, het werd dus duidelijk nog eens tijd dat ik er eentje maakte ! De feestdagen zitten eraan te komen en meestal weet ik gewoon niet wat zeggen tegen diegene die vragen wat ik graag wil. Ik vind het gewoon zo moeilijk. Ik heb wel een aantal dingetjes op mijn wishlist staan, dus die dingen ga ik vandaag met jullie delen !

1. Naked 3 palet
Sowieso op 1 komt het Naked 3 palet van Urban Decay. Hoe langer ik er naar kijk, hoe meer ik het gewoon wil. Deze kleuren zijn echt iets voor mij : een beetje naar de poederroze-paarse kant en heel naturel. It's about damn time dat Urban Decay naar België komt want wij willen dat palet ook !

 
 
2. Macademia Hair Mask
Iets wat ook zeer hoog op mijn verlanglijstje staat, is deze Macademia haarmasker. Ik heb al eens verteld dat Marokkaanse oliën zeer goed voor je haar zijn. Nu de winterperiode er aan zit te komen en het kouder wordt buiten, is zo'n voedend haarmasker geen overbodige luxe. Laat deze nu net zo gehyped zijn in Amerika ! Hij is misschien wat aan de prijzige kant maar voor kwaliteit betaal je nu eenmaal ...

 
3. Qiriness Le Wrap Exfolys
Een vriendin van mij kreeg dit Qiriness Le Wrap Exfolys gezichtsmasker eens als staaltje en ze vertelde onlangs hoe enthousiast ze er over was ... Als beautylover kan je dan niet anders dan jaloers worden, haha ! Deze staat dus ook zeker op mijn wishlist, tijd dat ik de Ici Paris XL nog eens induik !

 
4. Essie Luxe Effect Top Coats
Als laatste staan ook nog de Essie Luxe Effect Top Coats op mijn lijstje. En ik heb gelezen dat deze in het vaste assortiment blijven zitten ! (Correct me if I'm wrong?). Deze top coats zijn zo perfect voor de aankomende feestdagen. Glitter, glitter en ... glitter ?

 
Wat staat er nog op jouw wishlist ?
 
Stay gorgeous !
 
Anke

2 opmerkingen: