maandag 30 december 2013

Bedankt !

Het is bijna het einde van het jaar. 2013 was echt een fantastisch jaar dat veel te snel voorbij is. Ik heb heel veel nieuwe mensen leren kennen, heb een stukje van de wereld mogen zien en heb me vooral geamuseerd met het bloggen dit jaar. Het wordt daarom ook een tijd dat ik de mensen bedank die me altijd steunen : jullie !




Zo'n 2,5 jaar geleden ben ik beginnen bloggen. Ik zat er al lang mee in mijn hoofd om een blog te beginnen, ik durfde het alleen niet. 'Zou het wel interessant genoeg zijn wat ik te vertellen heb ? Wat voor kritiek gaan ze mij geven ? Wat als mijn vrienden erachter komen ?'  Allemaal vragen waar ik van wakker lag. Maar wie de sprong niet waagt, zal het nooit weten. 2,5 jaar geleden ontstond Passion for Beauty.

In de zomervakantie van 2011 ben ik echt goed beginnen bloggen. Make-up shoppen werd opeens zoveel leuker want alles wat ik kocht, kon als materiaal dienen voor mijn blog. Ik kreeg de smaak echt goed te pakken. Het heeft nog een tijdje geduurd eer ik filmpjes durfde maken. Je hoofd op het internet zetten, is nu niet iets dat iedereen dagelijks doet. Maar ook die sprong waagde ik en ik kreeg er hele goede commentaar op. Daarom dat ik het ook blijven doen ben : niet alleen omdat jullie het leuk vonden, ik vond filmen ook een van de leukste dingen voor mijn blog.

Niet lang daarna kreeg ik contact met een eerste bedrijf. Of ik graag persberichten van hen doorgestuurd kreeg. Natuurlijk ! Ik wil altijd wel op de hoogte gehouden worden van nieuwe lanceringen en nieuwtjes, dus ik nam dat aanbod graag aan. En sinds dan ging het alleen maar in stijgende lijn : mijn bezoekersaantallen gingen omhoog, ik kreeg de eerste mailtjes van lieve lezers over hoe leuk ze de artikelen vonden die ik schreef, etc. Het deed me zo'n deugd dat jullie het apprecieerden wat ik deed. En dat doe ik nog steeds.

Mijn vriendinnen weten het nog maar sinds deze zomer dat ik een blog heb. Ik had eventjes afgewacht om het te zeggen want ja : bloggen over make-up is nu geen alledaagse hobby. Gelukkig reageerden ze met heel veel enthousiasme en lezen ze elk artikel dat online komt.

De clue van het hele verhaal ? Ik wil jullie ENORM bedanken voor de afgelopen 2,5 jaar. Het maakt niet uit of je me al van in het begin volgt of dat je m'n blog net ontdekt hebt. Jij maakt voor mij het verschil. Je bent meer dan een bezoekersaantal, jij bent een lezer die de tijd neemt om mijn artikels te bekijken. Zonder jullie was ik na een maand gestopt. Gelukkig heb ik dat niet gedaan want dan zou ik al de dingen die ik de afgelopen 2,5 jaar meegemaakt heb, niet mogen ervaren hebben.

Dus jij daar, aan de andere kant van het scherm : heel erg BEDANKT !

Stay gorgeous !

Anke

1 opmerking: