zondag 29 december 2013

Tip van de Week : krullen in je haar HOUDEN

Ik heb 2 vriendinnen waarop ik enorm jaloers ben : ik vind hun haar meer dan geweldig. Altijd perfect stijl met geen slag erin. Dat wil ik ook ! Zij zeggen op hun beurt dat mijn haar dan weer geweldig is (ze moesten eens weten...) en dat ze wensten dat ze ook zo'n krullen hadden. Ook klaagden ze dat, wanneer ze krullen in hun haar maakten, dat die na een paar uur al verdwenen. Daar heb ik een trucje voor en dat is de tip van deze week.

 

Voor deze tip heb je 3 dingen nodig :
- een mousse die de krullen verstevigt
- een krultang
- bobby pins
 
Wat je doet : breng eerst de mousse aan. Liefst op nat haar en droog je haar onderste boven : zo krijg je namelijk het meeste volume. Wanneer je de mousse op droog haar aanbrengt, masseer het dan goed in aan de basis. Neem dan je krultang en krul je haar zoals je het normaal zou doen. Het enige verschil : in plaats dat je nu heel je haar in 1 keer gaar krullen; maak je 1 krul , wind je die om je vinger en pint het vast op je hoofd. Dit doe je met de rest van je haar. Eenmaal je gedaan hebt, wacht je tot het haar is afgekoeld vooraleer je de pinnetjes er terug uithaalt. Resultaat: mooie krullen die op z'n minst langer blijven zitten dan 1 uur !
 
Kende jij deze truc al ?
 
Stay gorgeous !
 
Anke 

0 reacties:

Een reactie posten