vrijdag 13 december 2013

Rimmel ScandalEyes Mascara

Ik denk dat ik mijn favoriete mascara van 2013 gevonden heb (dat was toch de Maybelline Rocket Mascara!) maar aan alle mooie liedjes komt een eind en ook hij gaf me prikkende ogen, een teken dat er té veel bacteriën in zaten en ik 'em dus weg moest gooien. Gelukkig had ik wat mascara's ingeslagen dus kon ik verder. Ik koos uit mijn 'nog te testen' bak deze van Rimmel : de ScandalEyes mascara. Al zoveel gezegd en over geschreven : vandaag schrijf ik mijn verdict !

 

De oranje, flashy tube : deze valt toch wel het meeste op. De ScandalEyes mascara's zijn bij iedereen wel bekend, denk ik. Je hebt de groene versie, je hebt de retro versie en je hebt ook de volume versie: diegene die ik heb uitgetest. Als het woordje 'volume' of 'lengte' ergens op een mascara wordt vermeld .. Tja, dan laat ik me er aan vangen en wil ik 'em heel graag uitproberen, in de hoop dat hij ook echt iets doet voor mijn korte en rechte wimpers. Deed hij dat ook ?
 
 
Mag ik even een paar seconden stilte voor dit giant (en dan bedoel ik ook GIANT) mascaraborsteltje ? Groter dan dit moet een mascaraborstel echt niet worden. Hij is, voor mijn formaat van ogen, net iets te groot. Ik zit altijd wel ergens tegen, met een veeg van mascara op mijn neus/bovenste oogleden/... tot gevolg. Niet zo praktisch. Wel kan ik zeggen dat hij alle wimpers bedekt met een laagje mascara, zelfs de kleinste helemaal vooraan.
 
De formule van de mascara vind ik heel fijn. Hij heeft een redelijke droogtijd en houdt mijn wimpers gekruld gedurende de dag. Zwaardere mascara's doen mijn gekrulde wimpers al eens teniet, deze doet dat niet !
 
 
Geeft hij me nu echt volume ? Oordeel zelf aan de hand van bovenstaande foto ... Naar mijn mening is er een heel klein beetje volume te zien, maar er zijn geen wonderen gebeurd. Ik geraak niet zo heel erg teleurgesteld meer als het op mascara's aankomt, aangezien er velen zijn waarvan ik het effect gewoon niet zie. Maar het jammer vinden dat ze niet werken, dat doe ik nog steeds!
 
De Rimmel ScandalEyes mascara kan je vinden bij de drogisterij voor €11,99.
 
Heb jij deze mascara al uitgeprobeerd ?
 
Stay gorgeous !
 
Anke

0 reacties:

Een reactie posten