zaterdag 18 januari 2014

Rimmel ScandalEyes Curve & Lasting Finish Color Rush

Nu 2014 is aangebroken, brengen stilletjes aan de merken nieuwe producten uit. Je hebt onlangs de assortimentupdate van Catrice gezien maar ook andere merken denken aan uitbreiden. Zo brengt Rimmel in februari 2 nieuwe producten uit : de ScandalEyes Curve Mascara en de Lasting Finish Color Rush potloden. Benieuwd ? Lees dan zeker even verder !

1. ScandalEyes Curve Mascara - €12,99
Ik heb altijd al geklaagd over mijn wimpers : ze zijn niet lang genoeg, ze hebben geen volume en ze blijven al helemaal niet mooi gekruld gedurende de dag. Met deze mascara zou dat opgelost moeten zijn. Hoe ? De vorm van het borsteltje zou het 'em doen. Ik wil 'em alvast wel eens uitproberen, hopelijk ontdek ik een nieuwe holy grail !


2. Lasting Finish Color Rush - €9,99
Elk merk heeft tegenwoordig een dupe van de Clinique Chubby Sticks. Rimmel was nog niet zo ver maar nu dus wel. Zij komen nu ook uit met van die potloden die je een leuk kleurtje geven maar die toch ook verzorgend zijn. In totaal zijn er 6 kleuren verkrijgbaar.

The Redder, the Better - Rumour Has It - Drive me Nude

Beide producten zijn vanaf februari bij de drogisterij te vinden.

Naar welk product ben jij benieuwd ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten