vrijdag 17 januari 2014

Snapshot


De laatste Snapshot is al eventjes geleden (wel, 2013 ligt toch bijna een maandje achter ons?). We hebben ondertussen Kerstmis en Nieuwjaar gehad, zelfs mijn verjaardag ! Echt veel tijd om producten te testen, heb ik nog niet gehad, integendeel : wanneer jullie dit lezen, ben ik volop aan het zwoegen aan mijn examen van Neurofysiologie. Maar er is beterschap op komst : na vandaag moet ik nog 3 examens afleggen en dan heb ik een weekje alle tijd van de wereld. Tot dan zijn de blogposts niet echt van hoge kwaliteit ... Laten we het gezellig houden : geniet van deze Snapshot ! We starten met een flashback ...



Om een geslaagd semester van mijn 3de Bachelor af te sluiten, besloot ik voor de vriendinnen deze lekker cupcakes te maken. Ik ben niet zo heel creatief in de keuken maar ik vond het niet slecht gedaan (al zeg ik het zelf, haha!). Ze konden het wel appreciëren, denk ik.


De winter is lang uitgebleven maar toch werd het een stukje frisser. Gelukkig kon het zonnetje me toch wat blijer maken toen ik op de trein stond te wachten.


Een vriendin van mij is echt een krak in nail-art. Als er geen minions op haar nagels staan, dan is het wel dit mooi design met bloemetjes en witte dots. Echt heel gedetailleerd is de foto niet maar je hebt er wel een idee van.


Kerstmis kwam eraan en hier thuis stond de kerstboom al 2 weken op voorhand klaar. Het is wel gezellig moet ik toegeven, nu is het maar wat kaal in de living ...


So.Much.Food ...


'What you're looking at ? '


Bij ons geen traditionele kerstfilm op 1ste kerstdag maar een paar six packs om van te smullen, haha !


Deze tas kreeg ik van mijn broer als kerstcadeau, ben er superblij mee ! Zo'n tasje wilde ik al heel lang, het is gewoon makkelijker dan een grote handtas overal mee naartoe te zeulen.


Met Oudjaar heb ik niet zo heel erg kunnen genieten want de problemen met de slokdarm staken weer de kop op. Pijn aan mijn slokdarm, rechtop slapen en het koud hebben dat een paar kersenpitkussentjes en vele dekentjes me nog niet warm konden krijgen. Ik heb heel de nacht zo'n 6 keer onder een hete douche moeten gaan staan om toch maar wat warm te krijgen en de pijn te laten ophouden. Eenmaal ik de douche uitkwam, begon de pijn opnieuw ... Een einde van 2013 om snel te vergeten dus!  Ik zat ook midden in de blok maar van leren kwam er niet veel in huis. Concentreren ging gewoon niet, ik heb die dag vooral in mijn bed gelegen.


1 januari. Een prachtige dag om het jaar mee te beginnen...


... en een lege agenda ! Ben benieuwd met wat hij gevuld mag worden dit jaar .


Van dat mooie weer was een paar dagen later niets meer te merken ! Binnen de 5 minuten zag de hemel zwart en begon het heel hard te regenen en te onweren. Ik kreeg weer zo'n Pukkelpopweer déjà vu ...


Milka Crispello's zijn toch de beste snoepjes van heel de wereld! 


Je hebt het misschien in deze blogpost al kunnen lezen maar vanaf nu vind je me dus ook op Instagram. Dagelijks probeer ik toch een paar fotootjes te delen. Volg je me al ? Je kan me vinden door te zoeken naar 'AnkePfB'.


Deze foto postte ik namelijk een paar dagen geleden. Een waarheid als een koe. 


Door al dat leuks zou ik nog bijna vergeten dat het examens zijn. Dit is zowat alles wat ik deze periode moet geleerd krijgen... Troost je : het examen van de Minnie Mouse kaft is al achter de rug, nog zoveel mappen en mapjes te gaan...


Spijtig dat je zelf niet kan kiezen wanneer je jarig bent want dan had ik mijn verjaardag wel na de examens gekozen. Ach ja, na de examens hebben we dus nog wel wat in te halen. Ik kreeg alvast veel lieve smsjes en kaartjes van vrienden.


Met m'n ouders en broertje ging ik het weekend na m'n verjaardag lekker uit eten, om m'n 21ste levensjaar toch wat specialer te maken. 


Mmm, past met kip in een zachte currysaus ... Lekkerder dan dat kan niet !


M'n eerste examen kwam eraan en iets wat ik altijd doe : alles nalezen zo vlak voor het examen. Ik heb het gevoel dat de leerstof er dan niet ietsje beter inzit. Enig klein minpuntje : nalezen + klaarmaken + pendelen vraagt een hoop tijd, dus vroeg opstaan was de boodschap ! Geloof mij : dit was wel HEEL vroeg ...


Maar een koffietje kan deugd doen !

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten