zaterdag 15 februari 2014

Bourjois Color Edition 24h Shadows

Ik was zo benieuwd naar de Bourjois Color Edition 24h Shadows toen ik met kerst het persbericht kreeg. Wat zagen ze er goed uit ! En al die mooie kleuren ! Ik wilde ze dan ook heel graag uittesten. Met dat gezegd zijnde : hier is mijn review !


Je hebt in totaal zo'n 6 kleuren waarvan 3 neutrale en 3 fellere tinten. Ik dacht dat je ze kon vergelijken met de Maybelline Color Tattoos of de MAC Paint Pots. Dat is niet helemaal het geval. Ze hebben een hele aparte textuur : in het potje voelen ze aan alsof het een soort crème is maar eenmaal je ze op je oog aanbrengt, veranderen ze in een poederige textuur, heel apart !

De verpakking is ook niet echt handig. De kleur staat alleen maar op een stickertje en om het potje open te doen, moet je het stickertje er helemaal afhalen. Niet echt handig lijkt mij ...



Alle 6 hebben een goede pigmentatie en smeren goed uit, behalve eentje : de blauw is wat moeilijker om mee te werken aangezien je elk foutje heel duidelijk ziet. Neem dus even de tijd als je deze verwerkt in een look. Deze Shadows kan je makkelijk alleen dragen wanneer je in een rush bent maar kan je ook als basis gebruiken zoals je bij elke creme oogschaduw zou doen. Ik heb wel even de test gedaan met mijn vettige oogleden : creasen ze ? Ja, ze creasen. Mensen die in hetzelfde schuitje zitten : gebruik er een goede oogschaduwbasis onder zodat je oogschaduw gedurende de dag mooi blijft zitten. Dan nu naar de swatches!

Kaki Chérie

Prune Nocturne

Bleu Ténébreux

Pétale de glace

Merveille d'argent

Or désir

De wat neutralere tinten spreken mij het meeste aan maar ik ben ook helemaal weg van de mooie cranberrykleur.



Ik vind deze Shadows heel fijn werken, wel jammer dat ze creasen bij mij.

De Bourjois Color Edition 24h Shadows kan je o.a. bij Kruidvat en Di kopen voor €11,99.

Welke kleur is jouw favoriet ?

Stay gorgeous!

Anke

0 reacties:

Een reactie posten