woensdag 12 februari 2014

Essence 'I love Stage' Oogschaduwbasis

Mijn perfecte oogschaduwbasis heb ik nog steeds niet gevonden. Mijn oogleden zijn echt heel vettig zodat de gemiddelde oogschaduwbasis voor mij echt niks doet. Zelfs mijn Too Faced Eye Shadow Base begint zijn kracht te verliezen ! Ik heb al veel geprobeerd : van dure tot drogisterijmerken, van paint pots tot Color Tattoo's en allemaal met dezelfde teleurstelling : ze creasen like nobody's business. Ik hoorde dat de Essence I Love Stage oogschaduwbasis wel een van de betere was in de drogisterij, zelfs voor vettige oogleden. Tijd om 'em maar eens uit te testen !


Het tubetjes bevat ongeveer zo'n 4 ml wat niet slecht is voor een prijs van €2,49. De Essence I Love Stage oogschaduwbasis bevat een sponsapplicator, wat heel prettig werkt. Ook is de oogschaduwbasis op zich goed gepigmenteerd zodat hij de verkleuring op je oogleden tegelijkertijd wegwerkt. Ik moet achteraf niet meer met mijn 'Painterly' van MAC over mijn oogleden gaan. Hoe zit het nu met het crease-gedeelte ? 

Ik merk toch wel een beetje oogschaduw in mijn lijntjes wanneer ik in de helft van de dag in de spiegel kijk. Helemaal crease-vrij is hij dus niet. Jammer ! Toch moet ik zeggen dat hij het beter doet dan mijn Hema oogschaduwbasis, waar ik op zich ook al tevreden over was. Mijn kleuren zijn op het einde van de dag nog steeds vibrant, gecreased of niet .


Een hele fijne oogschaduwbasis voor die prijs, spijtig genoeg zal hij mijn oogschaduw niet helemaal crease-vrij houden gedurende een hele dag.

De Essence I Love Stage oogschaduw kan je vinden bij Kruidvat voor €2,49.

Welke oogschaduwbasis gebruik jij ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten