zaterdag 8 februari 2014

Golden Rose Nagellak

In Turkije ging ik op zoek naar Golden Rose nagellak omdat ik wist dat ze daar heel goedkoop waren. En dat was het ook! Je betaalde per flesje zo'n €1. En die bakken : OVERVOL ! Ik had het liefst zo'n hele bak meegenomen maar ja ... Gewichtsbeperking op de koffer, je weet wel  ? Ik kocht er uiteindelijk 3. Vandaag lezen jullie de blogpost erover !

Je kon echt kiezen uit ALLE kleuren, met of zonder glittertje erin, met of zonder shimmer. Echt een heaven voor nagellak addicts.  Ik hoopte dat de kwaliteit wat was aangezien ze zo goedkoop waren. Golden Rose staat erom bekend voor zijn goede kwaliteit, dus ik was er redelijk gerust in.


Bij alle 3 de nagellakjes kan ik zeggen dat ze lakken als een droom ! De pigmentatie is daarom niet schitterend bij alle 3, maar lakken doen ze echt geweldig. Ze zijn niet extreem waterig, wat ook een pluspunt is.


Van de eerste kleur moet je houden. Hij geeft zo'n parelmoereffect. Op zich vind ik het niet slecht, maar helemaal mijn ding is het toch niet . Deze nagellak is ietsje wateriger dan de anderen waardoor je makkelijk 4 laagjes moet aanbrengen eer je de kleur duidelijk ziet. Dat was op mijn nagels dan ook het geval.


Deze was ietsje gepigmenteerder en minder waterig. Na 2 laagjes dekte deze nagellak al ! Ik vind het dan ook een prachtige kleur en is mijn favoriet van de 3.


De laatste nagellak is een koningsblauwe kleur en dekt ook gemakkelijk in 2 laagjes. Ook deze geeft wat glans, ook al is het geen parelmoer zoals bij de eerste. Deze vind ik dus ook wat mooier.

Al bij al vind ik deze kennismaking van de Golden Rose nagellak heel aangenaam. De kwaliteit hangt een beetje af van welke kleur je kiest.

De Golden Rose nagellak kan je o.a. bestellen bij Enchantra voor €3,95 per stuk.

Welke van de 3 is jouw favoriet ?

Stay gorgeous !

Anke

1 opmerking:

  1. Ik vind de linker het mooist, maar begrijp wel je parelmoer dingetje ;)

    BeantwoordenVerwijderen