vrijdag 7 februari 2014

Tip van de Week : Lipgloss sparen

Heb je dat ook wel eens : je hebt een lievelingslipgloss die bijna op is maar nog niet helemaal ? Dat laatste restje krijgt je er echt niet uit omdat alles aan de rand is geplakt. Weggooien dan maar ? Nee ! Ik heb een trucje zodat je toch nog eventjes van je mooie lipgloss kan genieten. Wil je weten hoe ? Lees dan zeker verder !

 photo DSCN5088.jpg

Dit trucje heb ik leren kennen van Michelle Phan. Ze heeft er ooit eens een video over gemaakt die ik hier ook zal posten. Wat je doet : je neemt een tas met warm water of je warmt wat water op in de microgolfoven. Je zet je lipgloss er eventjes in. Door de warmte komt de lipgloss op de randen los en zakt het naar de bodem. Je zal er van verschieten hoeveel er eigenlijk nog in je tubetje zit ! Laat je lipgloss even afkoelen. Met gemak kan je nog een paar applicaties doen ! 


Kende jij dit trucje al ?

Stay gorgeous !

Anke

1 opmerking:

  1. Ik heb niet zoveel lipgloss omdat ik er niet van hou, maar het blijft wel een goede tip :)

    BeantwoordenVerwijderen