zaterdag 1 februari 2014

MAC Extra Dimension Blush 'AutoErotique' (Magnetic Nude)

Eergisteren ben ik een dagje naar Antwerpen wezen shoppen. Ik had gewoon nood aan frisse lucht en ik moest toch nog een paar cadeautjes halen. De solden waren nog volop bezig, maar echt veel heb ik daar niet gevonden. Bij MAC wilde ik wel nog even langs voor een prijs van de winactie op te halen. Daar zag ik de Magnetic Nude collectie nog staan. Ik dacht dat alles al lang uitverkocht zou geweest zijn ! Niet dus : er waren nog 2 MSF's, al de lipsticks en lipglossjes waren er nog en zelfs nog 2 blushes ! Normaal gezien zou ik als een gek op de MSF's gevlogen zijn, dat was nu minder het geval. Een van de 2 blushes sprong wel direct in het oog : AutoErotique.


Ik weet dat de collectie er al van in januari ligt maar aangezien er nog redelijk wat dingen verkrijgbaar waren, wilde ik deze blogpost nog schrijven. Als een van jullie de komende dagen een tripje naar de MAC winkel plannen, dan weet je dat de collectie dus nog niet uitverkocht is ! (toch niet in Antwerpen...).

Mag ik allereerst zeggen dat dat printje de blush heel speciaal maakt ? Er is al eens een Extra Dimension collectie geweest van MAC maar daar greep ik net naast. Nu ben ik wel helemaal mee! De kleur zit tussen roze en peach. Ik heb al veel te veel roze blush, dat deze dus een perfecte oplossing is voor dat probleem.



Er zitten van die kleine shimmertjes in, waardoor je niet alleen een beetje kleur op je wangen krijgt maar ook een beetje een highlighted effect. Alle producten van deze collectie hebben een beetje dezelfde finish. De pigmentatie is goed : wanneer je de blush aanbrengt met een fluffy kwast lijkt het net alsof je lichtjes bloost. Reken daar nog eens die kleine shimmertjes bij en deze nieuwe MAC-aanwinst is een schot in de roos !


Ik heb helemaal fan van deze blush. De kleur komt natuurlijk over, is goed gepigmenteerd en om dan nog maar te zwijgen over dat printje ... Ik ben verkocht !

De MAC Magnetic Nude collectie ligt nog steeds in de winkels. Voor deze blush 'AutoErotique' betaal je €28,50.

Heb jij iets van de collectie weten te scoren ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten