vrijdag 31 januari 2014

Update : persoonlijk

Het begin van een nieuwe maand, het einde van de examens ! HA-LE-LU-JAH ! Wat ben ik blij dat de voorbije 2 leermaanden voorbij zijn. Terwijl ik dit typ, voelen mijn hersenen aan als pudding. Het was net een spons die tot op het laatste moest uitgeknepen worden om er alles uit te halen. Maar ... mijn examens zijn gedaan, dus nu kan ik me terug richten op leuke momenten ... en mijn blog !



Allereerst zal er terug op de tijdstippen die jullie gewend zijn, een blogpost verschijnen. Nu ik een week tijd heb, kan ik weer wat vooruit filmen zodat er (bijna) elke week ook een filmpje zal verschijnen. Denk maar aan een review van een foundation, mijn kerst-en verjaardagscadeautjes (waar jullie zoveel achter gevraagd hebben!), een 'Get Ready with Me' (met voice-over deze keer!), etc. Ik heb een heleboel ideeën maar als jullie er nog hebben, laat het me zeker weten! Het voelt goed om terug te bloggen want ik heb het gemist. En jullie natuurlijk ook !

Verder staat er nog een tripje naar Londen op de planning. Ik zie je al denken : 'Alweer Londen?'. Jep, ik denk dat ik daar mijn plekje wel gevonden heb. Het was mijn cadeau van mijn ouders voor mijn 21ste verjaardag. Oorspronkelijk was het een shoptripje maar iets cultureels bezoeken, zal er ook wel tussen zitten. Ik heb alvast heel veel zin in om terug naar Londen te gaan en daar mijn BFF te bezoeken (lees : Superdrug, haha !).

Verder staat de winactie die ik jullie voor mijn verjaardag beloofd had in januari, ingepland. Echt veel kan ik nog niet verklappen (het zou de pret een beetje bederven), maar er zit echt een hele leuke prijs in en dat van mijn favoriete (wat duurdere) make-up merk : MAC ! Who's excited now ?

Zo, nu zijn jullie weer helemaal mee met wat er staat te gebeuren. Hopelijk hebben jullie er evenveel zin in als ik !

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten