maandag 17 februari 2014

Niet zo'n fan : Creme Blush


Vandaag begin ik met een nieuw topic op mijn blog, namelijk : 'Niet zo'n fan'. Ik vertel heel graag over producten waarvan ik hou maar niet van alle producten ben ik fan. Deze producten deel ik dan in dit topic ! Het is net zoals een 'Products I Regret Buying'- filmpje maar nu is het maar 1 product in een blogpost. Natuurlijk kan het zijn dat er al eens een product verschijnt waarvan jij een die hard fan van bent. Dat kan absoluut geen kwaad en ik ben dan ook meer dan blij dat jij van dat product houdt. Vandaag hebben we het over : creme blush !


Al van sinds ik make-up ben beginnen dragen, hou ik van poeder. Ik heb een gecombineerde tot vette huid, dus alles wat een crème substantie heeft, vermijd ik. Ofwel geeft het me een glans die m'n huid er alleen nog maar vettiger uit laat zien, ofwel glijdt het zo van mijn gezicht af. Dat is een van de grootste redenen waarom ik geen echte fan ben van creme blush.

Een andere reden is dat ik het niet goed uitgesmeerd krijg op de een of ander manier. Geen idee wat ik fout doe maar of ik het nu met een kwast of met mijn handen aanbreng, telkens lijk ik op een clown. Het brengt gewoon niet gemakklijk aan want het wordt al snel te veel.

Nochtans kan creme blush heel handig zijn wanneer het om de houdbaarheid van poeder blush op je wangen gaat. Het is net zoals bij oogschaduw : wanneer je eerst een creme product aanbrengt en daarover een poeder, blijft de poeder langer zitten. Maar toch ... Ik gebruik het liever niet.

Ben jij fan van creme blush ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten