maandag 24 februari 2014

Snapshot


Tijd weer voor een Snapshot ! Het is van de examens in januari geleden dat ik er nog eentje plaatste, dus het werd weer eens tijd. Ik heb me in de lesvrije week heel goed geamuseerd (4 daagjes Londen kan nooit kwaad!), heb mijn resultaten van mijn examens gehad en ben me nu aan het voorbereiden om de meeste stressy maand van het hele schooljaar...Enjoy !



Deze foto nam ik net voor ik vertrok naar mijn examen statistiek. Statistiek is niet echt mijn ding maar het was een examen, dus het moest maar. Ben gelukkig wel geslaagd ! Dat duimpje omhoog heeft me geluk gebracht !


Wat was ik blij dat ik na de examens weer aan m'n blog kon werken ! Ik had het zo gemist. Bloggen is echt een uitlaatklep voor mij.


Productfotografie moet ook gebeuren. Herken je een paar dingen ?


Dit is tegenwoordig mijn favoriete ooglookcombo : de NYC High Definition Liquid Eyeliner (review komt nog!) en Bourjois 'Rosé Twisté' oogschaduwdoosje. 


En ik vertrok naar Londen voor 4 dagen! 's Morgens vroeg uit de veren want we hadden de Eurostar om 9h. Ik had een niet al te grote koffer meegenomen (het was dan ook maar voor 4 dagen) maar ik heb wel moeten puzzelen om er alles terug in te krijgen.


Onze eerste maaltijd in Londen : de Pizza Hut ! 


Ik moet je wel zeggen dat we VEEL gewandeld hebben. We zaten net in die periode waarbij de metro 48 uren ging staken. Gevolg : alle metrostations toe (het belangrijkste vervoermiddel in Londen!), dus het was wandelen of een bus nemen.Gelukkig zat ons hotel dicht tegen Hyde Park dus konden we door het prachtige park wandelen.


Starbucks zat wel op elke hoek van de straat (terwijl je er in België achter moet zoeken). Mijn favoriete drankje ? Een mango - passievrucht juice !


Tijdens het shoppen kwamen we deze quote op een T-shirt tegen. Een reden om er een foto van te trekken dus !


Cupcake - en frozen yoghurt stand in Topshop ?


Na wat zoeken hebben ook wij de Victoria Secret gevonden. Een hele ervaring als je er binnen gaat, dat kan ik je wel aangeven. 


Mijn missie : het NAKED 3 palet vinden. Ik had thuis al wat opzoekwerk gedaan van waar ik het kon vinden. Debenhams was the place to be ! Toen ik uiteindelijk voor het rek met de paletten stond, twijfelde ik nog tussen NAKED 2 of 3, maar toch werd het het 3de palet. De kleurtjes zijn fantastisch ! Review komt er ook nog aan.


Onze laatste minuten in het hotel waren geteld. Jammer, we moesten terug naar huis. Ik had er alvast een hele leuke tijd en het zal zeker niet de laatste keer zijn dat ik in Londen ben geweest.


Na al dat shoppen, zat mijn 'nog-te-testen'-la een beetje vol... Help?!


Dit boek hebben jullie al zien voorbij komen in mijn video over mijn kerst - en verjaardagscadeautjes. Ik heb al een paar hele toffe ideetjes gevonden voor nail-art. Wordt vervolgd ! 


Even relaxen 's avonds met een Flair...


En toen begon ook school weer. Treinselfie !


Niet voor lang want onze faculteit gaf ons nog een weekje extra vakantie. Tijd dus om mijn kamer eens goed uit te mesten en al het overbodige weg te doen. Er komt heel wat bij kijken maar met de top 500 van de 90's op Q-music komt dat allemaal in orde !


Dit boek ! #obsessed


Eventjes tanken ...


... voor ik richting Ikea ging. Ik had niks nodig maar je komt altijd wel met IETS buiten. Mama kwam met een hele zak naar huis, ik alleen met 2 bescheiden geurkaarsen.


Maren was jarig, dus dat betekende feest. Ze trakteerde ons op cocktails. Njammie !

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten