vrijdag 28 maart 2014

Bourjois Rouge Velvet

Ik begin meer en meer te houden van vloeibare lipstickvormen. Niet dat de 'oude' lipstick afgedaan heeft bij mij, zeker niet. Maar er is iets aan die vloeibare vorm dat me heel erg intrigeert. Catrice is recent uitgekomen met de Smoothing Lip Polishes (review is nog in aantocht!) maar Bourjois volgt ook helemaal met deze trend : zij kwamen uit met de Rouge Edition Velvet Colors. Ik testte Pink Pong & Grand Cru voor jullie uit.


De verpakking vind ik alleszins heel erg fijn : het zijn kleine doorzichtige tubetjes van 6,7 ml die goed in de hand liggen. Door de doorzichtige verpakking (& het dop!) vind je onmiddellijk de kleur terug die je graag wilt gebruiken. 



De applicator doet me een beetje denken aan die van een lipgloss. Met 1 pompje kun je gemakkelijk heel je lippen bedekken. En dat brengt me bij het volgende : de pigmentatie van deze Rouge Edition Velvet Colors : prachtig ! Het is misschien eerst een glossy lipgloss substantie (alleen is hij ietsje dikker) maar eenmaal hij helemaal is ingetrokken in je lippen, wordt 'ie mat ! 


Grand Cru is een warme rode kleur waarmee je wel eens snel buiten de lijntjes kan kleuren. Voorzichtig hiermee werken, is dus de boodschap ! Tip : om de lijntjes rond je mond wat rechter te doen lijken, kan je na het aanbrengen van deze kleur met concealer nog eens langs de contouren van je mond gaan. Niet alleen komt de kleur dan goed tot zijn recht, alle aandacht gaat dan ook naar de perfecte vorm !

Pink Pong is een prachtige, koele felroze kleur die ik enorm veel ga dragen deze lente. Geen Barbie-gevaar als je het combineert met een zachte ooglook.  

Grand Cru

Pink Pong

Eenmaal ik ze had aangebracht, voelde ik ze in mijn lippen trekken. Als ik met mijn lippen over elkaar ging, voelde het zo zacht aan ! Ik snap alleszins de 'Velvet' term in de naam. Verder zijn ze zeker langhoudend. Ze claimen 24h te blijven zitten maar zo lang heb ik het nu niet getest. Wel kan ik zeggen dat ze gemakkelijk een hele dag school (zo'n 8h) uithouden, dus I'm impressed !

De Bourjois Rouge Edition Velvet Colors zijn verkrijgbaar in 8 verschillende tinten bij o.a. Kruidvat en Di. Per stuk betaal je €13,99.

Welke van de 2 is jouw favoriet ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten