woensdag 26 maart 2014

Q&A-time !

 photo orig.jpg

Het is Q&A-time ! Ik heb weer wat vraagjes uitgekozen die ik vandaag ga beantwoorden. Sommigen beauty-gerelateerd, anderen persoonlijk. Lees zeker verder !

1. Volg je een opleiding visagie ?
Nee, maar zou het wel heel graag doen ! Voorlopig ben ik full time bezig met mijn studie 'Biomedische Wetenschappen' en is er helaas geen tijd om nog een andere studie te beginnen. Misschien, als ik eenmaal ben afgestudeerd, dat ik wel in avondschool visagie wil studeren. We zullen nog zien, maar het zou wel heel leuk zijn!

2. Ben je van plan om op je zelf te gaan wonen?
Dat zou ik heel leuk vinden ! Zelf m'n appartementje/huisje inrichten naar mijn smaak, ervoor gaan shoppen... Daar kijk ik echt naar uit ! Voorlopig is dat nog niet aan de orde van de dag. Zoals ik al zei : ik studeer nog full time dus zowel de tijd als het geld ontbreekt me om op jacht te gaan naar een eigen stekje. Eens het zover is, horen jullie het natuurlijk wel !

3. Heb je tattoo's of piercings ? Zo ja : wat betekenen ze ?
Ik heb hier nog niet zo heel lang geleden een video over gemaakt (klik hier om 'em te bekijken). Ik heb het woordje 'Strength' op mijn pols staan. Piercings heb ik niet (maar je mag de gaatjes in mijn oren er wel bij rekenen). 

4. Wat is je favoriete product van de nieuwste collecties van Essence & Catrice ?
Ik heb nog niet heel veel kunnen testen van de nieuwe producten van Essence & Catrice om er een duidelijk antwoord op te kunnen geven. Ik heb wel al een paar spullen te pakken gekregen, maar de palletjes van Essence staan zeker nog op mijn wishlist. Van wat ik al heb kunnen testen, vind ik de nieuwe bronzer van Catrice helemaal niet slecht. Ook de Crushed Crystal nagellakjes bevallen me heel goed !

Dat was het weer voor deze week ! Nog een dringende vraag ? Stuur dan zeker een mailtje of laat een reactie achter op deze blogpost. Wie weet beantwoord ik volgende week jouw vraag !

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten