zaterdag 1 maart 2014

Filmpje : Favorieten van de Maand : Februari

Februari gedaan, maart kan beginnen ! Ik begin meer en meer uit te kijken naar het goede weer. Maart is bijna april en april is bijna mei en mei betekent : warmte en zon ! Maart wordt een ongelofelijk drukke maand aangezien ik het 2de deel van mijn bachelorproef moet doen. Spannend dus ! Vorige maand heb ik geen favorietenvideo opgenomen aangezien ik tijdens de examens geen nieuwe producten heb leren kennen. In februari heb ik dat wel gedaan.


Producten die je zag voorbij komen :
- Sally Hansen 'Midnight in NY'
- MAC Blush 'AutoErotique' 
- Catrice Made to Stay Highlighter Pen 'Eye Like'
- Sleek Oh so Special palet
- Bourjois Intense Smokey Palet 'Rosé Twisté'
- Bourjois Color Edition 24h Shadows
-  NYC High Definition Liquid Eyeliner

Wat zijn jouw favorieten van de maand ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten