woensdag 19 maart 2014

Technic Electric Oogschaduwpalet

Ik kan soms verbazend goede dingen vinden in winkels waar je het eerst niet verwacht. Zo ook met een recente aankoop: het Technic Electric palet van Bart Smit. Ik heb over deze palettes al heel veel gehoord, maar nog nooit heb ik in 'onze' Bart Smit er eentje kunnen vinden. Tot onlangs. Ze lagen daar bij de kindermake-up, dus ik zag mijn kans om er eentje mee te grissen.


Aan welk merk doet dit palette je denken? Juist : Sleek ! Het is net dezelfde verpakking, dus stapelen is heel makkelijk. Dat dit palette bij de kindermake-up lag, schrikt je misschien wat af. Om eerlijk te zijn: ik was er ook heel kritisch over. Er is op zich niets mis met kindermake-up maar het is nu ook niet de beste kwaliteit. Ik hoopte dat dit palette toch van een wat betere kwaliteit zou zijn ...



Het palette bevat zo'n 12 kleurtjes oogschaduw in verschillende neutrale tinten. Met 'neutraal' bedoel ik deze keer niet echt de bruintinten (ook al zitten er hier ook een paar van tussen). Een paar grijs-, koper- en goudtinten sieren dit palette. Je kan er zeker een neutrale look mee maken, maar ook een grijze smokey eye gaat perfect. Het enige nadeel is dat er geen matte kleur in dit palette terug te vinden is.

Wat nu met de kwaliteit van de oogschaduws ? Daar hield ik mijn hart voor vast. Maar wat bleek ? Dat was eigenlijk nog niet eens zo slecht ! De pigmentatie is goed, ik had erger verwacht ! Het enige minpuntje dat ik echt kan bedenken, is dat je wat fall-out krijgt maar dat is eigenlijk nog makkelijk te verhelpen.

Bovenste rij

Onderste rij

Zoals je ziet komt er wel degelijk kleur vanaf. Zeker de roze tint op de onderste rij mag je niet onderschatten : WAUW !

Ik maakte er ook de volgende ooglook mee : 



Conclusie ? Dit palette is een meevaller ! Het is dus niet omdat het bij de kindermake-up lag, dat je het daarom moet overslaan. Het is zeker het proberen waard !

Het Technic Electric palette is te koop bij Bart Smit voor €2,99.

Heb jij dit palette al gevonden bij je Bart Smit ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten