vrijdag 21 maart 2014

Niet zo'n fan : Lipsticks met shimmer


Discobal op m'n lippen, lipsticks die m'n lippen uitdrogen en te vinden in veel lipsticks : shimmer. Wie me al wat langer volgt, weet dat ik absoluut geen fan ben van lipsticks met shimmer. Anderen vinden het geweldig, ik vind het maar niks.

Er zijn veel soorten lipsticks : met volle dekking of toch maar een beetje transparanter, een matte versie of ... met shimmer. Ieder heeft zo zijn voorkeur. Voor mij is alles goed, zolang er maar geen shimmer in zit. Het zijn meestal de goedkopere lipsticks die shimmer bevatten, maar ik ken ook high end merken die zo'n lipsticks verkopen. Normaal gezien zouden ze je een mooie glans moeten geven, zodat je niet echt een lipgloss meer nodig hebt. Bij mij blijft de shimmer gewoon achter op mijn lippen terwijl de rest van de lipstick vervaagt. Verder vind ik dit soort lipstick ook niet goed aanbrengen, hij is nogal wat droog waardoor hij ook mijn lippen uitdroogt.

Nochtans heb ik wel zo'n soort lipsticks en meestal heb ik dat niet door. Op de een of andere manier zie ik de shimmer nooit in de testers zitten en denk ik : 'Ok, geen shimmer, vooruit dan maar : het mandje in.'. Maar telkens als ik thuis de lipstick opendoe, zie ik dat ik me laten vangen heb. Het is wel eens leuk voor een feestje of een foute party, maar dagelijks zie je me er absoluut niet mee rondlopen.

Ben jij fan van lipstick met shimmer ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten