zaterdag 15 maart 2014

UNE Natural Beauty

Dat we allemaal niet geplamuurd moeten rondlopen, is een feit. Sommigen hebben totaal niet veel make-up nodig want ze zien er zonder heel goed uit (zo zouden we ons allemaal moeten voelen, toch?). Nochtans is niet iedereen gezegend met flawless skin, volle wenkbrauwen of prachtige volle lippen. Natural beauty is key. UNE dacht daar aan en kwam met een hele natuurlijke collectie uit. Ik testte 2 nagellakjes en een blush uit !



We beginnen eerst met de blush. Deze zit in een handig schuifdoosje. Dat ‘ie van natuurlijke producten is gemaakt, wordt je snel duidelijk : het staat namelijk in de poeder gedrukt. Er zijn 2 tinten verkrijgbaar : de peachy kleur en diegene die ik heb : een liefelijk roos kleurtje. Ik had eerst wat schrik dat de kleur niet goed tot zijn recht zou komen op mijn wangen. Na wat groene concealer aangebracht te hebben, is de kleur op mijn wangen wel goed te zien ! De blush is heel licht, zonder glans. Gelukkig kan je ‘em langzaamaan opbouwen totdat je de gewenste pigmentatie krijgt.




Dan heb je de 2 nagellakjes. De kleuren zijn duidelijk nude : beige en lichtroze. En ze lakken geweldig ! Na 1 laagje zou je de deur al uitkunnen, maar ik doe meestal 2 laagjes. Echt langhoudend zijn ze niet, maar daar staan ze dan ook niet om bekend. Ik vind de kleurtjes wel leuk, vooral omdat ik niet direct naar nude nagellak zou grijpen.




Deze Natural Beauty collectie is ideaal voor mensen die wat make-up willen dragen, maar niet al te veel (of het niet willen laten opvallen). UNE staat bekend om hun natuurlijke producten, die zijn ook hier terug te vinden.

De UNE Natural Beauty collectie kan je vinden o.a. Galeria Inno en Di. Voor de blush betaal je €16,99, de nagellakjes kosten €9,99 per stuk.

Wat vind jij van deze natuurlijke tinten ?

Stay gorgeous ! 

Anke

0 reacties:

Een reactie posten