maandag 31 maart 2014

Update : persoonlijk

Het is alweer een tijdje geleden dat ik jullie geüpdatet heb over wat er allemaal gebeurt in mijn leven. Normaal gezien heb ik Snapshot-artikels, maar sommigen vinden het ook leuk dat ik de gebeurtenissen even in een tekst giet. Vandaar deze update !



Waar moet ik in hemelsnaam beginnen ? Ik heb mijn bachelorproef achter de rug ! Het was zowat de drukste maand van heel het jaar want ik had 4 weken aan 1 stuk maar 1 doel : de opdrachten afmaken die bij de bachelorproef hoorde. Al mijn andere vakken werden aan de kant geschoven (wat nu resulteert in een grote hoop om bij te werken...). Gelukkig had ik al goed vooruit geschreven dat jullie niks van deze drukke periode hebben gemerkt, want ik kwam echt niet toe om artikels te schrijven. Verdieping in het onderwerp, 2 weken aan een stuk in het labo staan, de laatste week werken aan de presentatie en het artikel. Het was me wat ! Gelukkig had ik een geweldige partner die met mij wilde samenwerken en we leven nog !

De paasvakantie begint en wat ben ik blij ! Zoals ik al zei, was mijn bachelorproef een serieuze uitdaging : niet alleen qua vroeg opstaan-laat gaan slapen, maar ook qua deadlines halen. Ik heb zowat die hele 4 weken op adrenaline rondgelopen. Gelukkig is dat nu allemaal voorbij en kan de 2 weken vakantie beginnen. Weliswaar om de andere vakken bij te werken en artikels te maken (want daar zit ik ook een beetje mee achter) en ... terug te filmen ! Jullie hebben misschien wel gemerkt dat er een paar weken geleden geen filmpje online is gekomen maar zoals ik zei : ik kwam er gewoon niet aan toe. Nu de vakantie er is, kan ik weer wat vooruit filmen dus als jullie suggesties hebben, wil ik dat heel graag horen !

Niet al mijn tijd gaat naar de boeken, ik heb ook nog wat leuke plannen in de vakantie. Zo is er de 'I love the 90's' party en de film 'Frozen' die nog op de agenda staan. Verder is er nog een shoppingtripje gepland en gewoon gezellig met vrienden samenzijn. Daar kan ik echt van genieten en dat heb ik ook gemist. Ik stond wel met m'n beste vrienden in het labo, maar dat is toch iets helemaal anders in vergelijking als je met hen een terrasje gaat doen.

Verder heb ik ook nog hele leuke producten om te testen. Ik moet mijn schade in het Kruidvat nog wat inhalen want er zijn zoveel leuke nieuwe lanceringen ondertussen geweest, dat ik er een paar gemist heb volgens mij. Het nieuwe assortiment van Essence & Catrice is nu al een tijdje uit maar heb er nog steeds niets over geschreven (waarvoor mijn verontschuldigingen!). De eerste reviews zijn wel op komst, dus no panic ! Verder heb ik ook nog wat leuke nagellakjes op het programma staan en wat dacht je van een bepaald haarproduct waar ik helemaal fan van ben ? Binnenkort lees je over al dit meer op de site !

Wat zijn jullie plannen voor deze vakantie ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten