zaterdag 5 april 2014

Snapshot


Tijd voor weer eens een Snapshot-artikel ! Ik had deze maand mijn bachelorproef dus echt heel veel foto's heb ik niet kunnen trekken. Toch zijn er een aantal leuke dingen gebeurd die ik heel graag met jullie wil delen. Ready ?




Eventjes een flashback naar de week voor de krokusvakantie. Onze faculteit kreeg een extra weekje vrij en daar maakten mijn vriendinnen en ik graag gebruik van om eens een filmavondje te houden. Door onze drukke lessenroosters is het niet altijd mogelijk om leuke dingen te doen maar dat extra weekje vrij maakte het wel goed ! 


Het nail-art boek dat ik van Ellen kreeg voor mijn verjaardag, werd uitgetest ! De creaties kan je in dit filmpje zien.


Een van mijn favorieten : de leopard nail-art !


Uiteindelijk kwam de bachelorproef eraan. Dit is mijn eindwerk dat ik moet doen voordat ik kan afstuderen als bachelor (de naam zegt het eigenlijk zelf al). Een maand alles aan de kant schuiven (ook mijn sociaal leven) om alles gedaan te krijgen. We kregen een week om ons te verdiepen in het onderwerp, de 2 volgende weken stonden we ook echt in het labo en de laatste week werd gebruikt om te presenteren en het wetenschappelijk artikel te maken. Komen daar de gewone lessen ook nog eens bij ... Pff ! Echt veel tijd om iets anders te doen had ik niet.


Dit schattige uiltje kreeg mijn labopartner van mij als aanmoediging. Ze is echt zot van uiltjes, dat deze onze mascotte werd.


Maltesers, anyone ?


Brrr, ... Spookstation !


Ik ben een trotse Leuvense student en toen ik hoorde dat de Move tegen Pesten naar Leuven kwam, moest ik daar toch eens mijn licht gaan opsteken? Ik zag voor de eerste keer Niels Destadsbader en Veronique Leysen in het echt. Het dansje kende ik spijtig genoeg niet maar het liedje bleef wel heel de dag in mijn hoofd spoken ! 


En dit nieuws maakte mij nog vrolijker ! Ik kreeg op een zaterdagmorgen een smsje van een heel goede vriendin met de melding dat er een MAC zou opengaan in Leuven ? Mijn weekend kon niet meer stuk ! Hopelijk gaat hij snel open en wees dan maar zeker dat ik daar dikwijls te vinden ben.


Tussendoor eens mijn kwasten wassen, is wel eens nodig.


Het weer werd steeds beter dus ik zette mij met mijn computer buiten om wat te werken. Zalig !


Heb je de blogpost over deze Rouge Edition Velvet al gelezen ?


Vond dit artikel in de Knack van een paar maanden geleden. Moest er eens om lachen maar het was wel interessant om te lezen.


Mijn presentatie van mijn bachelorproef kwam dichterbij en als er 1 ding is waar ik bang voor ben, dan is het wanneer ik presentaties moet geven. Ik heb het al sinds het middelbaar en het zet zich voort aan de universiteit : ik spreek helemaal niet graag voor een groot publiek. Het groepje dat ons moesten beoordelen, telde maar 7 man, maar dat waren er eigenlijk al 7 teveel, haha ! Tijdens je presentatie moet je er natuurlijk piekfijn uitzien, ik lakte mijn nagels dan ook met een klassiek rood kleurtje (en wat glitter!).


Nog even alles herhalen zodat het goed in mijn hoofd zat ...


De geruchten werden eindelijk waar : MUA komt naar BelgiĆ« en Nederland ! Wil je weten waar het merk juist verkocht wordt ? Klik dan hier voor meer info. 


Een gezond ontbijtje op een zaterdagmorgen, ik had de vitamientjes echt wel nodig.

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten