vrijdag 16 mei 2014

Essence All About Nude Palette

De Sun Club palettes van Essence zijn al jaren een hit (klik hier en hier). Betaalbaar, goede kwaliteit en zo bij Kruidvat te koop. Een topper ! Onlangs besloot Essence zijn assortiment aan te passen en ook deze keer kwamen ze met van die kleine palettes uit. Er zijn verschillende varianten maar ik kwam met het All About Nude palette thuis. 
                        

Het palette zit nog steeds in een doorzichtige verpakking, wat ik wel aangenaam vind. Zo zie je meteen welke kleuren je vasthebt. Het grote verschil met de vorige versie, is dat er nu 6 kleuren inzitten in plaats van 8. De inhoud van elke kleur is wel groter. 
                        


De naam van het palette zegt het eigenlijk al zelf : het zijn allemaal nude kleuren.  Toch zijn het niet de typische bruintinten, Essence heeft er wat mee gespeeld en daar ben ik heel blij om ! Er zitten wel taupe – en bruinkleuren in maar verrassend genoeg ook rozige tinten en zelfs een tikkeltje paars. Kortom, een vernieuwend nude palette, al zeg ik het zelf. 
                        

Qua pigmentatie kan ik niet klagen. Voor een palette van om en bij de €3 kan je niet verwachten dat je met een kleine aanraking al een massa product op je kwast gaat hebben, maar echt verkeerd is dit palette ook niet. Je moet er wel wat mee werken maar voor wat je betaalt, vind ik dit een fijn product.



Conclusie ? De kleurenkeuze is vernieuwend, het palette is lekker compact en clean door de doorzichtige verpakking. De pigementatie is misschien niet helemaal optimaal maar ik ga zeker niet klagen.

Het Essence All About Nude Palette vind je bij Kruidvat voor €3,49.

Welk nieuw palette van Essence heb jij al in je bezit ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten