woensdag 2 juli 2014

Catrice Crushed Crystals 'PLUmdogMillionaire'

Na vele merken, komt ook Catrice uit met nagellak met een liquid sand effect. Ik had er initieel 2 gekocht maar door een dom ongelukje heb ik er eentje laten vallen. Resultaat : mijn vloer onder de nagellak. Nog nooit is er een nagellakflesje gebroken toen ik het liet vallen (niet dat ik dat dagelijks doe, maar bon) maar deze dus wel. Dus heb ik er nog eentje om over te schrijven, silly me. Het gaat om de kleur PLUmdogMillionaire.


Hoe kan het ook anders dan een paarse kleur ? Er zitten roze/blauwe/paarse glittertje in verwerkt. 2 laagjes is wel nodig voor een goede dekking. Het liquid sand effect is niet echt wat ik verwacht had. Bij andere merken is het 'zand' duidelijk te voelen en te zien. Hier moet je er echt achter zoeken. Je voelt wel een reliëfverschil (wat een duur woord, haha !) maar verwacht geen spektakel.


Spijtig genoeg chippen ze ook redelijk snel zodat je manicure zeker geen week meegaat. Jammer !

Conclusie : ik vind het een heel mooi idee dat Catrice de liquid sand-trend volgt maar de kwaliteit is niet wat ik van Catrice verwacht had. Buiten een goede dekking en de prachtige kleurtjes waartussen je kan kiezen, chippen ze snel. Ik zou dan ook de andere Catrice nagellakken aanraden.

De Catrice Crushed Crystals zijn verkrijgbaar bij Kruidvat. Je kan kiezen tussen 6 verschillende kleuren, per flesje kosten ze €3,39.

Heb jij ze al eens geprobeerd?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten