maandag 30 juni 2014

Snapshot


I. Am. Back. Wat heeft deze examenperiode lang geduurd ! Ik miste jullie (en het bloggen) enorm ! Ik ben dus maar al te blij dat de examens erop zitten en dat de zomer eindelijk kan beginnen. Terug bloggen, filmen, producten testen, etc. Bereid jullie dus al maar voor! Mijn resultaten krijg ik komende donderdag. Best wel spannend, maar daar wil ik nog niet teveel aan denken. Ik heb, voordat de examens begonnen en tijdens de examens, wat plaatjes geschoten. Die zie je vandaag allemaal terug in deze Snapshot !



Op weg naar huis. Dit was de voorlaatste week van school en ja : ik zag er moe uit. De laatste week hadden we nog een zware laboweek en dat net voor de examens. Zoiets moeten ze mij geen 2de keer aandoen, haha!


Dit palet wilde ik al een tijdje maar telkens als ik bij de Di langsging, was het uitverkocht. Gelukkig kreeg ik het een weekje later toch te pakken. Review volgt snel !


Het studeren begon en dat betekent maar 1 ding : isolatie. Heel der uren heb ik op mijn kamer gezeten om tonnen leerstof te verwerken. Mijn broer was op dit moment echt een held : hij kwam mij een pak M&M's brengen.  


Na zo'n dagje leren, had ik wel wat ontspanning nodig. Niet dat ik echt nog veel fut heb om dan nog iets te doen. Op de bank hangen en wat TV kijken. 'Supernatural' is een van de nieuwe series die ik onlangs ontdekt heb. Zoals de titel al zegt : het gaat over bovennatuurlijke dingen. Een portie adrenaline zit er in elke episode wel in, I tell you ! Maar ik kijk toch vooral voor Jensen Ackles ...


Achteraf een lekker bad/douche om te kalmeren. Mijn huid kan dan wel een opkikker gebruiken. Deze Vitamin E facial wash van TBS helpt me daarbij.


Het bovenste armbandje is zo hip tegenwoordig. Ik kan het zelf niet maken (al blijkt het niet zo heel moeilijk te zijn) maar mijn neefje maakte er eentje voor mij. Ik vind het zo tof ! Het onderste armbandje is van mijn trip naar Turkije van vorig jaar.


Nostalgie ...


Ik kwam dit plaatje van Sheldon tegen en na even uitproberen, kon ik dit ook. Ik begon me al wat buitenaards te voelen ! Gelukkig kreeg ik op Instagram reactie dat er nog wel meer mensen dit konden. Oef...


Met zo'n zalig weer kon een BBQ niet uitblijven. 


Eindelijk begon het WK ! Je zou het misschien niet zeggen maar ik ben toch wel een voetbalfan. Naar het WK had ik dus uitgekeken en zeker de eerste match van de Belgen. Ik zorgde ervoor dat ik mijn leerstof op tijd kende en stopte dan ook wat vroeger met leren. De eerste helft was maar 'Bwaaaa', het leek alsof ze maar niet op gang kwamen. De wissel met Mertens bleek een schot in de roos te zijn. Toen de scheidsrechter het einde van de match gaf, was het feest ! Ik ben Mertens en Fellaini eeuwig dankbaar voor hun goalen.


We waren er helemaal klaar voor !


Ik was gewone gelakte nagels wat beu gezien en besloot om eens wat glitter te gebruiken. 1/4 van het potje glitterlak is zowat op mijn nagels gegaan. Maar dan het er nog afkrijgen... Dat heeft me heel wat moeite gekost. Toch 2x nadenken als ik dit nog een keertje wil doen.


Mijn broer had vroeger gedaan met de examens en ging met zijn vrienden naar Antwerpen. Eenmaal terug verraste hij mij met een zakje van Lush met leuke goodies ! Ik ben nog geen hele Lush-addict maar als hij dit nog veel gaat doen, dan wel !


Na het voorlaatste examen, genoot ik nog wat van het goede weer. Het einde was nabij ! Ik dook de stad in als stress relief therapie en kocht onder andere een leuke flodder broek om mee naar Mallorca te nemen.


Ook ging ik de nieuwe MAC store in Leuven binnen. Na lang wachten, is hij eindelijk open. Het is echt een hele mooie winkel (groter dan in Antwerpen) en ze zijn er super vriendelijk. En je kan het waarschijnlijk al wel raden? Jep, ik bracht een paar dingen mee. Al de make-upjes zien jullie in de video van zaterdag !


Ook de Starbucks ging vorige week open en ook hier moest ik mijn hoofd eens laten zien. Het is niet dezelfde gezelligheid zoals in Antwerpen-Centraal maar het is leuk om eindelijk een Starbucks in Leuven te hebben. Hier dronk ik een Rasberry Juice.


Tijd voor een bezoek aan de kapper. Mijn haar was dood onderaan en ik ging voor een heel nieuw kleurtje. Kan je raden welk ?


Product fotografie ! Dit is een onderdeel van het bloggen dat ik enorm leuk vind. Deze gingen vorige week op de foto so keep an eye on them !

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten