zondag 31 augustus 2014

Maybelline Color Show Nagellak

Nagellak van Maybelline heb ik nog nooit geprobeerd tòtdat ze met de Color Show lijn uitkwamen. Ik moest bij Di zijn omdat ik voor de zoveelste keer achter het Nude’Tude Palette van The Balm zocht. Toen ik ging afrekenen zag ik dat de Color Show lakjes aan de kassa stonden voor ‘2 voor €5’. Ik bracht de kleuren Bubblicious en Urban Turquoise mee om eens te proberen.


Ze zijn maar €3,99 per stuk wat goedkoper is dan wat we van Maybelline gewend zijn maar daarom zijn deze lakjes niet minder fijn !


Bubblicious is, zoals de naam al voorspelt, een fijne bubble gum pink kleur. Een laagje geeft al een fantastische dekking maar voor een volle dekking zou ik je toch een 2de laagje aanraden. Urban Turquoise is een mooie turquoise kleur die ietsje meer naar de groene kant neigt. Ook hier is 1 laagje oké maar in de onderstaande foto draag ik 2 laagjes. 

Bubblicious


Urban Turquoise

Wat kan ik zeggen? Ook al kosten deze nagellakjes maar €3,99, ze zijn een schot in de roos. De houdbaarheid is dik oké. Helemaal chipvrij zijn ze niet op het einde van de week maar zó gechipt dat je niet meer buiten durft komen, zijn ze ook niet. Zoek je dus naar een fijne nagellak voor een klein prijsje ? Dan kan ik je deze Color Show lijn aanraden. En nog beter : ze zijn verkrijgbaar in zo veel verschillende kleurtjes ! Het zal moeilijk zijn om te kiezen.

Heb jij al een nagellak van de Color Show gebruikt?

Stay gorgeous !

Anke

2 opmerkingen:

  1. Jammer dat ze veel shippen, maar het zijn leuke vrolijke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is echt het enige nadeel, verder zijn ze heel fijn !

      Verwijderen