maandag 1 september 2014

Wishlist of the Month - Mallorca Editie

Volgende week zit ik op het vliegtuig voor een weekje Mallorca. Zon, zee, genieten en ... een beetje (beauty)shoppen ? Toen ik op internet wat aan het rondsurfen was, zag ik dat in Palma de Mallorca een Sephora was ! En laat het nu net zijn dat ons hotel er maar een goede 10 minuutjes van afligt. Je ziet het al aankomen, ik ga uit die winkel niet weg te slaan zijn ... Vandaag deel ik met jullie mijn Mallorca-wishlist !

1. Too Faced Chocolate Bar
Eentje dat al lang op mijn lijstje staat, is het Too Faced Chocolate Bar palette. Al sinds dat het in de VS is uitgekomen, wil ik het gewoon. Alle chocolade- en make-upliefhebbers zullen hiervoor smelten (al dan niet letterlijk, haha!) : mooie kleurtjes die perfect met elkaar te combineren zijn in een fantastische verpakking. Naar wat ik horen zeggen heb, ruiken de oogschaduws ook naar chocolade... Ben benieuwd !


2. Too Faced Boudoir Eyes Palette
Zoals je ziet, is Too Faced heel erg in trek want ook het Boudoir Eyes palette staat op mijn verlanglijstje. Too Faced is zo’n merk waar je heel moeilijk aan kunt geraken en als je dan opeens de mogelijkheid hebt ... Ja, dan sta ik niet in voor de gevolgen (oh help, nu klink ik echt als een verslaafde !!). Deze bevat allerlei zachte roze-paarse tinten. Het palette is helemaal niet te vergelijken met het Naked 3, ik vind het echt wel een uniek stuk.


3. NARS Eye Lid Primer
Mijn vettige oogleden zijn een hel als het gaat om je oogschaduw de hele dag te laten zitten. Na een paar uur gaat het in de lijntjes zitten en dat is alles behalve mooi. Ik heb echt al vanalles geprobeerd : Maybelline Color Tattoos, Too Faced Shadow Insurance, MAC Paint Pots, ... Niks werkt. Diegene die mijn oogschaduw nog redelijk op zijn plaats houdt, is de oogschaduwbasis van de Hema (en dat voor een zacht prijsje !). Ingrid van Missglamorazzi zweert bij de Nars Oogschaduwbasis want ook zij heeft vettige oogleden. Ik vertrouw op haar oordeel dus laten we die ook maar eens proberen dan.



Dit zijn eigenlijk de 3 grote dingen die op mijn wishlist staan. Verder kijk ik wel even wat ik nog kan vinden. Plaatselijke boetiekjes zijn altijd aantrekkelijk dus wie weet kom ik met een heleboel leuke dingen naar huis. Nu hopen dat mijn koffer groot genoeg is ...

Wat staat er op jouw wishlist ?

Stay gorgeous !

Anke 

0 reacties:

Een reactie posten