vrijdag 31 oktober 2014

Tip van de Week : No Frizz !

Het is weer het seizoen waar mijn haar enorm statisch van wordt. In de lente en zomer is dat geen probleem, dan blijft alles mooi in model liggen. Komt de herfst en winter eraan, dan weet ik dat ik in de problemen zit. Waarom dan wel ? Een woord : frizz. Je kent het wel : je kapsel zit mooi in model maar als het buiten wat aan de vochtige kant is, dan blijven sommige haren gewoon echt niet zitten. Ik heb voor jullie vandaag een tip om dit te voorkomen !



Je vertrekt 's morgens naar school, het heeft goed geregend die nacht en je voelt de vochtigheid nog in de lucht hangen. Je hebt zoveel moeite gedaan om je haar in model te krijgen maar na je fietsbeurt is je kapsel helemaal verknoeid door frizz. Wat kan je hieraan doen ? Neem een klein borsteltje mee en een haarspray-mini. Spuit de haarspray gelijkmatig over je borstel en kam er rustig mee door je haar. De frizz verdwijnt vanzelf ! Deze truc gaat niet werken als je haar helemaal nat is (dan is de beste oplossing gewoon een haardroger) maar als het wat vochtig is buiten, dan is deze truc het proberen waard. Bij mij helpt het, hopelijk bij jullie ook !

Stay gorgeous !

Anke

4 opmerkingen: